דניאלי זוננפלד ז"ל. צילום: פרטי
דניאלי זוננפלד ז"ל. צילום: פרטי

קרן רעננה ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל מזמינה אתכם לבחור את הראויים להוקרה ברעננה

הקרן העירונית תעניק פרסים כספיים לנבחרים בקטגוריות שונות כמו המורה הנבחר, המתנדב והתלמיד. הנבחרים יזכו בנוסף בתעודות הוקרה בטקס יוקרתי. היכנסו להמליץ - ותוכלו לזכות בפרס כספי בעצמכם

פורסם בתאריך: 23.10.19 09:27

"קרן רעננה", הקרן העירונית החדשה שהוקמה לפני כחודשיים לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, יוצאת ביוזמה חדשה: תושבי העיר כעת יכולים להצביע ולבחור באנשים שלדעתם ראויים להוקרה בחמש קטגוריות שונות, ואף יכולים לזכות בעצמם בפרס כספי.

חמשת הקטגוריות בהן ניתן לבחור את המועמד שלכם הן גנן/ת, סייע/ת, מורה, תלמיד/ה או מתנדב/ת. ההצבעה נפתחה היום, 22 באוקטובר, וצפויה להיסגר ב-12 בדצמבר. לכל קטגוריה מונתה ועדה מיוחדת שתבחר על פי שיקוליה, לצד מספר הקולות, את הזוכה באותה הקטגוריה. כל ועדה מורכבת מחבר מועצה, עובד עירייה מהתחום, חבר הנהלה של קרן רעננה וארבעה חברי קהילה מוכרים בעיר.,

הזוכה במקום הראשון בכל קטגוריה יזכה בפרס כספי של שלושת אלפים שקלים, הזוכים במקומות השני והשלישי בכל קטגוריה יזכו בהתאמה בפרסים של אלפיים ואלף שקלים. כל הזוכים יקבלו תעודות הוקרה בטקס במעמד ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, שיתקיים ב-19 בדצמבר. הצבעתם? יכול מאוד להיות שתזכו בפרס של חמש מאות שקלים. בכל קטגוריה, מצביע אחד ייבחר ויזכה בפרס הכספי רק בגין הצבעתו.

"הקרן באה לעשות רק טוב בעיר", אומר יו"ר הקרן זאביק פרץ, "היא עובדת בשיתוף עם העירייה. כולם עובדים אצלנו בהתנדבות. הרעיון לבחור באנשים הראויים להוקרה נלקח מפרס הרופא המסור של המדינה, 'פרס דניאלי', אותו יזם גם אביה של דניאל זוננפלד ז"ל, מוטי. במסגרת אותו הפרס, המון אנשים הצביעו לרופא שהראה הכי הרבה מסירות למטופליו, ומכאן הגיע הרעיון לאמץ את זה גם בקרן הזו, קרן רעננה. המטרה היא לבחור את המצטיינים של רעננה ולעודד מצוינות".

ניתן להצביע ולבחור כאן

"קרן רעננה" הוקמה לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, תושבת העיר, שנהרגה בתאונת דרכים לפני כארבע שנים כשהיא בת 20 בלבד. הקרן הוקמה ביוזמה משותפת של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ומוטי זוננפלד, אביה של דניאלי ז"ל. "כולנו תקווה שקרן רעננה לזכרה של דניאלי עליה השלום תסייע לחזק ולבנות את הקהילה בעיר", אמר מוטי זוננפלד בעת הקמת הקרן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר