דניאלי זוננפלד ז"ל. צילום: פרטי
דניאלי זוננפלד ז"ל. צילום: פרטי

לזכר דניאלי זוננפלד ז"ל: קרן עירונית חדשה שתגייס תרומות עבור תושבי רעננה

הקרן העירונית הוקמה ביוזמה משותפת של עיריית רעננה ואביה של דניאלי ז"ל, תושבת העיר שנהרגה בתאונת דרכים לפני ארבע שנים. "פעילות הקרן תמשיך את מסורת החסד שהשאירה אחריה דניאלי", אומר אביה

פורסם בתאריך: 4.8.19 12:58

עיריית רעננה הודיעה לאחרונה על הקמתה של קרן עירונית פילנתרופית חדשה לגיוס כספים ברעננה, לזכר דניאלי זוננפלד ז"ל, תושבת העיר שנהרגה לפני ארבע שנים בתאונת דרכים. הקמת הקרן, שתיקרא "קרן רעננה ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל", היא יוזמה משותפת של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ואיש העסקים והפילנתרופ מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי ז"ל, שסיכמו על הקמת הקרן לזכרה במפגש שהתקיים לאחרונה בין השניים.

בעירייה מספרים כי הקרן תפעל לפיתוח והעצמת הקהילה ברעננה בתחומי החברה, החינוך והתרבות, ותעודד ותקדם חדשנות ומצוינות בקרב תושבי העיר, תיזום ותניע פרויקטים ושיתופי פעולה עם גורמים מרעננה, מהארץ ומהעולם. בעירייה מוסיפים כי עם כניסתו לתפקיד העלה ברוידא את הצורך בהקמת קרן רעננה, כדוגמת קרנות עירוניות אחרות כמו בתל אביב ובירושלים, שתסייע ותעצים את אוכלוסיית העיר. הקרן תאפשר גיוס של תרומות בהיקפים גדולים למען כלל מגזרי האוכלוסייה ברעננה, ותהווה ביטוי לערבות הדדית, סולידריות, ומתן הזדמנות שווה לכל.

מימין לשמאל: מוטי זוננפלד, זאב פרץ, חיים ברוידא וענת עליזי

מימין לשמאל: מוטי זוננפלד, זאב פרץ, חיים ברוידא וענת עליזי

דניאלי זוננפלד, שעל שמה נקראת הקרן, עלתה מברזיל לרעננה עם משפחתה, ונהרגה בתאונת דרכים בשנת 2015 והיא בת 20 בלבד. אביה מוטי סיפר, כי דניאלי הייתה גאה ברעננה ואהבה את האווירה הסובלנית בעיר, בה כל אדם חי לפי אמונתו והשקפתו. "פעילות הקרן תמשיך את מסורת החסד שהשאירה אחריה דניאלי" אמר אביה. זוננפלד הוסיף:"כולנו תקווה שקרן רעננה לזכרה של דניאלי ע"ה (עליה השלום) תסייע לחזק ולבנות את הקהילה בעיר בבחינת: 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק'".

בראש הקרן יעמוד היו"ר זאב פרץ, איש עסקים בכיר ובעל ניסיון ניהולי עשיר של עשרות שנים. לצידו תכהן כמנכ"לית הקרן ענת עליזי, פעילה חברתית עם ניסיון של 25 שנים בפילנתרופיה. חברי הועד המנהל שנבחרו הם יונה ברטל, בעברה סמנכ"לית בית הנשיא בתקופתו של שמעון פרס ז"ל, רואה החשבון משה שורץ, שותף בכיר בדלויט ישראל, הרב חנוך שלמה ורנר, מישל הורביץ, מיכל בדאני, אליוט טננבאום, שרון סופיה עבדי, אילי פישר וטליה שרבט. את הקרן מלווים עורך הדין בועז רווה ורואה החשבון ישראל ישראלי המתמחים בתחום העמותות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר