מיניבוס. צילום עזרא לוי
מיניבוס. צילום עזרא לוי

בשורה לתושבי קריית שרת: מערך ההסעות לבתי הספר מתרחב

בנוסף לשכונות לב הפארק ונווה זמר, גם תושבי שכונת קריית שרת יהנו משירות ההסעות החינמי של העירייה. רשימת התחנות המלאה

פורסם בתאריך: 27.10.19 09:10

עיריית רעננה הודיעה כי היא משדרגת את מערך הסעות התלמידים החינמי לבתי הספר, כך שמהיום (ראשון), יכלול לראשונה גם את שכונת קריית שרת, שעד כה לא הייתה חלק מהמערך. כזכור, מדובר במערך הסעות חדש, שהחל לפעול השנה תחת הכותרת "בי"ס Bus", שנועד לספק הסעות לתלמידי השכונות הצפוניות בעיר, ולהוריד את עול ההסעה מההורים עצמם. ההסעות מיועדות לתלמידים הגרים במרחק העולה על קילומטר מבית הספר שלהם.

בעבר, פורסם כאן ב-"צומת השרון" כי מספר הורים בשכונות הצפוניות התלוננו על המסלול המצומצם של השאטלים, שלא כללו את שכונת קריית שרת ומספר בתי ספר ברחבי העיר. בעירייה בתגובה, אמרו כי מדובר בפרויקט ראשוני, שעתיד לשפר את עצמו בחלוף הזמן. כך כאמור, הודיעה העירייה על עיבוי הפרויקט והוספת תחנות איסוף בשכונת קריית שרת. אז כיצד השתנו קווי ההסעות?

מעתה אחד משני האוטובוסים שהיה מאסף בשכונת לב הפארק, יצא כעת משכונת קריית שרת במקום, ויוקדם לשעה 7:50 במקום 8:00. להלן רשימת התחנות החדשה של האוטובוס: תחנה 1 – התקווה/האחווה; תחנה 2 – קיבוץ גלויות/החלוץ; תחנה 3 – התחייה/קיבוץ גלויות; תחנה 4 – התחייה/התקומה; תחנה 5 – בית כנסת/י.ל. פרץ; תחנה 6 – ויצמן/ירושלים; תחנה 7 – השחר/שלונסקי; תחנה 8 – הנשיאים/יהודה בורלא; תחנה 9 – הנשיאים/ויצמן; תחנה 10 – החי"ל/מגדל; תחנה 11 – ההסתדרות/קרן היסוד; תחנה 12 – ההסתדרות/בורוכוב; תחנה 13 – בורוכוב – ההגנה; תחנה 14 – בורוכוב הפלמ"ח. לאחר מכן, ימשיך הקו במסלולו הרגיל לשכונת לב הפארק.

בנוסף, קו 77 של חברת "מטרופולין", שאסף עד כה את תלמידי שכונת קריית שרת לחטיבות הביניים אלון ורימון ותיכון אביב, ישנה את מסלולו ויאסוף מעתה את תלמידי שכונת קריית שרת לחטיבת אלון, תיכון מטרווסט ותיכון אמי"ת רננים. מספר הקו ישתנה ל-76.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר