טריאתלון רעננה 2017. צילום: הראל זילברמן
טריאתלון רעננה 2017. צילום: הראל זילברמן

הילדים בכושר? טריאתלון הילדים של רעננה יוצא לדרך

אירוע הספורט לילדים שישלב שחייה, ריצה ורכיבה על אופניים יתקיים בפעם השנייה ברעננה. אז איפה נרשמים, ואיזה רחובות צפויים להיחסם?

פורסם בתאריך: 28.10.19 18:42

אירוע הספורט של השנה לילדי רעננה יוצא לדרך: ביום שישי הקרוב, 1 בנובמבר, יתקיים בפעם השנייה טריאתלון הילדים ברעננה. התחרות הספורטיבית תכלול מקצי ריצה, שחייה ורכיבה על אופניים. התחרות תתקיים במערב העיר, כאשר מקצי השחייה יתקיימו בבריכה העירונית בקריית הנופש והספורט.

"התחרות ברעננה היא אחת מני רבות במסגרת תחרויות האיגוד, וחלק מליגת הילדים", אומר מיכאל זיו, יו"ר איגוד הטריאתלון הישראלי, "הילדים כאן הם המרכז, הם מקבלים את כל תשומת הלב. דבר נוסף שמייחד את התחרות ברעננה, היא שהתחרות נערכת ביום שישי, שכך גם שומרי המצוות יכולים להשתתף. ברוב הרשויות התחרות מתקיימת בשבת, אך ברעננה ובעוד מספר רשויות בודדות אנחנו מקיימים את התחרות בשישי כדי שכלל אוכלוסיית העיר תוכל להשתתף".

בתחרות הטריאתלון ברעננה יוכלו להשתתף ילדים בין הגילאים 13-8. אורך המקצים, תלוי בקבוצת הגיל, נע בין 300-100 מ' של שחייה, 8.4-2.8 ק"מ של רכיבה על אופניים ו-2-1 קילומטרים של ריצה.

טריאתלון רעננה 2017. צילום: הראל זילברמן

טריאתלון רעננה 2017. צילום: הראל זילברמן

מחיר ההרשמה הוא 120 שקלים לחבר איגוד הטריאתלון, ו-150 שקלים לילד שאינו חבר האיגוד. כל אחד יכול להירשם, אך הוא נדרש למלא טופס ביטוח ולהציג אישור רפואי ביום הטריאתלון. ניתן להירשם כאן. ההרשמה נסגרת היום, 28 באוקטובר, בחצות.

בעקבות התחרות, מספר רחובות ייחסמו לתנועה החל מהשעה 12:30 ועד השעה 18:00 ביום הטריאתלון:

  • רחוב ויצמן, מהכיכר עם יאיר שטרן ועד הכיכר עם גולדה מאיר/דרך הפארק ייחסם בנתיב הנסיעה מערבה.
  • רחוב גולדה מאיר יהיה חסום לתנועה בקטע שבין הכיכר עם ויצמן/דרך הפארק ועד נתיב הנסיעה החלופי לכניסה ויציאה מן השכונה. הנתיב יחבר את רחוב גולדה מאיר לחניון מרכז הטניס ברחוב יאיר שטרן. יש להישמע להוראות השוטרים במקום.
  • ברחוב דרך הפארק מהכיכר עם ויצמן/גולדה מאיר ועד הכביש המוביל לתחנת הרכבת רעננה מערב, ייחסם נתיב נסיעה לכיוון מזרח (לרחוב אחוזה)
  • רחוב דרך הפארק לכיוון מערב, הכיכר עם ויצמן/דרך הפארק תהיה חסומה ולכן התנועה תופנה לתוך תחנת הדלק "מעייני שמחה" ומשם לרחוב ויצמן לכיוון מזרח.

בנוסף, יתקיימו מספר שינויים בהסדרי החניה בעיר. החל מיום לפני הטריאתלון, חמישי, 31 באוקטובר, בשעה 23:00 ועד השעה 19:00 למחר, לא תתאפשר חניה במקומות הבאים:

  • מגרשי החניה של הבריכה העירונית ומגרשי הכדורגל בלב הפארק.
  • במפרצי החניה לאורך רחוב ויצמן מהכיכר עם יאיר שטרן (כיכר השוטר) ועד הכיכר עם דרך הפארק/גולדה מאיר בנתיב הנסיעה מערבה
  • במפרצי החניה לאורך רחוב דרך הפארק מהכיכר עם ויצמן/גולדה מאיר, ועד הרמזור לכביש המוביל לתחנת הרכבת רעננה מערב בנתיב הנסיעה מזרחה (לכיוון אחוזה)
  • חניוני העפר לאורך רחוב דרך הפארק בנתיב הנסיעה מזרחה (לכיוון אחוזה)
  • רכבים אשר יימצאו במקומות הנ"ל יגררו לחניון רכבת רעננה מערב.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר