צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

ילד עזב את הגן ללא השגחה: העירייה שינתה את נהלי איסוף הילדים

מקרה נוסף אירע לאחרונה בגן שושנים, של ילד כבן שלוש שעזב את הגן ללא השגחה בעת שעת איסוף הילדים. בעקבות מספר מקרים דומים, העירייה החליטה להקשיח את נהלי האיסוף

פורסם בתאריך: 7.11.19 13:16

מחדל חמור אירע ביום שישי האחרון, כאשר ילד כבן שלוש, יצא משער הגן שלו ללא ליווי. המקרה אירע בגן שושנים, גן טט"ח (טרום טרום חובה) הממוקם במרכז העיר, בעת שעת איסוף הילדים. כזכור, זה לא המקרה הראשון שהתרחש מאז תחילת שנת הלימודים, של ילד שיצא משערי הגן שלו ללא השגחה, מקרה שעלול להסתיים באסון. בחודש ספטמבר האחרון, ילד כבן שלוש יצא ללא השגחה מגן גיטרה באשכול כלי מיתר בשכונת נווה זמר, גם אז, המקרה קרה בעת שעת איסוף הילדים.

בעקבות מקרים אלו ומספר מקרים דומים, בעירייה החליטו ביום ראשון האחרון, לשנות את מדיניות איסוף הילדים בגני הטט"ח. ההחלטה התקבלה במשותף על ידי קב"טית מוסדות החינוך, ומחלקת הגנים. אם עד כה הורים יכלו להגיע ולאסוף את הילדים במספר "תחנות יציאה", במספר מועדים שונים במהלך היום, ואף להיכנס לגן, כעת הדבר אינו אפשרי. על פי הוראות העירייה, ההורים יוכלו לאסוף את ילדיהם רק בשעה 15:30, ושוב בין השעות 16:30-16:00 בשעת פיזור הילדים הקבועה בגן. ההורים לא יוכלו להיכנס לשטח מתחם הגנים, כפי שיכלו בעבר. ההורים יאלצו לחכות בחוץ לצוות הגן שיוציא את ילדיהם החוצה, וימסור אותם אך ורק להוריהם או לדמות מוכרת ומאושרת בלבד. בימי שישי, ההורים יוכלו לאסוף את ילדיהם בתום יום הלימודים, החל מהשעה 12:30, אך על פי אותם נהלים. כאמור, מדובר אך ורק בגני הטט"ח.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר