בית ספר יחדיו. צילום:ניר קידר.
בית ספר יחדיו. צילום:ניר קידר.

"זה כמו לשכוח ילד ברכב לוהט". הכיתה הלכה לטקס והמורה נעלה ילד בן שש בכיתה

התקרית ארעה בבית הספר היסודי "יחדיו". לדברי אביו של הילד, הילד שהה לבדו בכיתה כשעה וחצי, עד שמורה שעברה שמה לב שהוא בכיתה בזכות זה ששיחק עם הידית וניסה לפתוח את הדלת

פורסם בתאריך: 11.11.19 08:39

תקרית חמורה אירעה אמש (ראשון) בבית הספר היסודי "יחדיו" ברעננה, כאשר ילד בכיתה א' ננעל לבדו בכיתה ריקה, לזמן ממושך. לדברי אביו, מדובר בפרק זמן של כשעה וחצי, במהלכה הילד נותר ללא השגחה ומפוחד, בזמן ששאר הילדים עזבו את הכיתות כדי להשתתף בטקס הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

"הסיפור הוא כזה: ילדים הגיעו בשמונה לכיתה. בשמונה וחצי הייתה יציאה לטקס, של כל הילדים במבנה הכיתות אל אולם הספורט, שנמצא מחוץ לבית הספר", מספר אביו של הילד, "בגלל שכביכול בית הספר ריק, לא רצו להשאיר את הכיתות פתוחות, מחשש שאנשים ייכנסו ויגנבו דברים. זאת הטענה שקיבלתי מהמורה וממנהלת בית הספר. כל הילדים יצאו מהכיתה, והמורה טענה שהיא לא הבחינה בבן שלי, כי הוא סידר שירונים באחת הספריות בכיתה. היא אמרה לי שיש לכיתה סייעת, ובמקום שהסייעת תהיה מאסף, היא יצאה עם ילד בכיסא גלגלים שלומד בכיתה רבע שעה לפני כולם, כדי להספיק להגיע לטקס יחד עם כולם".

איך הוא הצליח לצאת משם?

"הוא גילה תושייה. בהתחלה הוא היה מפוחד, אבל בסופו של דבר הוא התחיל לשחק עם הידית של הדלת. רק בעשר בבוקר, שמו לב שיש מישהו מבפנים שמנסה לפתוח את הדלת. מורה שעברה במקום, הבחינה, ובסוף הוציאו את הילד".

"דיברתי עם המורה, ועם המנהלת, והבהרתי להם שזה לא יעבור בשתיקה", מוסיף, "לא הגיוני ששוכחים ילד. חלילה וחס, אם הייתה איזו שריפה שם. זה כמו לשכוח ילד ברכב לוהט. זו רשלנות בקטע אחר. אמרתי להם שאני רוצה שזה יגיע למפקחת, שיהיו בירור, שיחקרו את זה. היום זה ילד שלי, בפעם הבאה זה ילד אחר".

מעיריית רעננה נמסר: "בעקבות המקרה הוציאה עיריית רעננה חידוד נהלים לכל מנהלי בתי הספר בעיר. מדובר במקרה חריג בו הסייעת יצאה ללוות ילדה על כסא גלגלים. מנהלי בתי הספר יבצעו רענון לכל המורים על מנת שמקרה כזה לא יישנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. רומי

    סיפור מוזר….. הזוי שלא שמים לב שילד חסר, טראומה להורים יותר מלילד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה בכלל לא כמו לשכוח ילד במכונית. נדיר שמתים מזה

  3. אזרחית

    אין מה לעשות יכול לקרות לכל אחד
    כמובן שיש לסרוק את הכחתה לפני שנועלים כיתה
    אך ניתן לסלוח ולא לעשות ענין גדול

  4. שרית

    מה לא בסדר בזה שהסייעת ליוותה ילד בכסא גלגלים? .המורה אחראית ולא עשתה עבודתה כראוי .למה המורה מטילה את האשמה על הסייעת .תפקידה לספור את הילדים .וטוב שיחדדו נוהלים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר