שיגור רקטה מעזה, היום. צילום: STRINGER/רויטרס
שיגור רקטה מעזה, היום. צילום: STRINGER/רויטרס

הירי מעזה: טיולים בוטלו, העירייה פותחת מקלטים

הבוקר נורו טילים לעבר איזור המרכז ונשמעו אזעקות בתל אביב ובמספר ערים בסביבה. הלימודים ברעננה יתקיימו כרגיל, שיבושים בתנועת הרכבות לרעננה. תלמידי מיתרים שמטיילים בדרום, החליטו לחזור הביתה. עדכונים שוטפים באתר

פורסם בתאריך: 12.11.19 08:29

הלימודים בכל גוש דן ודרומה מגוש דן בוטלו הבוקר, זאת בעקבות ירי טילים מרצועת עזה לעבר המרכז הבוקר. ברעננה, העירייה הודיעה כי הלימודים במוסדות החינוך יתקיימו כרגיל, אך טיולים חינוכיים שהיו אמורים להתקיים היום, בין היתר טיול של תלמידי אמי"ת, התבטלו. בית הספר השש שנתי "מיתרים", שתלמידיו יצאו אמש לטיול שנתי בדרום, החליטו הבוקר לא להמשיך את הטיול שלהם ולחזור הביתה, למרות שקיבלו אישור להמשיך בטיול. בשל ההסלמה במצב הביטחוני, עיריית רעננה הודיעה על פתיחת המקלטים העירוניים.

בנוסף, בשל המצב הביטחוני, רכבת ישראל הודיעה על הפסקה של תנועת הרכבות במקטע בין אשקלון לבאר שבע. הרכבות בקו הנגב המערבי (רעננה – באר שבע), יסיימו ויתחילו את נסיעתן בתחנת אשקלון. נוסעים מ/אל באר שבע, יעשו שימוש בקו המזרחי, העובר דרך תחנות לוד, להבים רהט וקריית גת.

ההסלמה במצב הביטחוני מגיעה לאחר שבלילה האחרון, התקיימה פעולת חיסול ברצועת עזה, צה"ל תקף מבנה בו שהה בהא אבו אל-עטא, מפקד החטיבה הצפונית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. שני בני אדם נהרגו בתקיפה, ובהמשך אישרו בעזה כי הוא ביניהם. בערך בשעה שבע בבוקר נשמעו אזעקות בגוש דן ואזרחים דיווחו על קולות נפץ בתל אביב, ייתכן כי מדובר ביירוטים של כיפת ברזל. בין היתר נשמעו אזעקות בתל אביב, בראשון לציון, חולון וביישובים רבים נוספים במרכז. הלימודים בוטלו מהדרום ועד גוש דן. כמו כן ביטל פיקוד העורף את העבודה במקומות לא חיוניים מהדרום ועד למרכז.

איזור ההתרעה וזמן כניסה למרחב המוגן ברעננה:
אזור ההתרעה של רעננה במקרה של אזעקות נקרא "רעננה" ויופץ באמצעים השונים כמו אזעקה (על ידי צופרים), אפליקציית פקע"ר, טלוויזיה, רדיו אזורי, רדיו מקומי, אתר פקע"ר. זמן כניסה למרחב המוגן 1:30 דקות.

הערכת מצב בעיריית רעננה. קרדיט: דוברות העירייה

הערכת מצב בעיריית רעננה. קרדיט: דוברות העירייה

"עיריית רעננה פתחה את כל המקלטים הציבוריים. העירייה קשובה להנחיות פיקוד העורף ובשלב זה הלימודים בעיר מתקיימים כסדרם", פרסמה עיריית רעננה, "כל הפעילויות מחוץ לבתי הספר בוטלו. ראש העיר חיים ברוידא קיים הבוקר הערכת מצב ומסר כי העירייה וכל הגורמים המקצועיים ערוכים למתן מענה במצב חרום. אנו קוראים לתושבים לעקוב אחר העדכונים ולהיות קשובים להנחיות פיקוד העורף. המוקד העירוני עומד לרשותכם 24/7".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר