כלים חד פעמיים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
כלים חד פעמיים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מהפכת הכלים הרב פעמיים מגיעה לצהרוני רעננה

בעקבות פנייה של מספר הורים להכניס כלים רב פעמיים לצהרוניות של בתי הספר במקום כלים חד פעמיים, העירייה תתחיל בפיילוט בשני בתי ספר. מעיין נהרי, ממובילות היוזמה: "מקווה שזה יתפרס לכל בתי הספר ויעורר אצל ההורים מודעות"

פורסם בתאריך: 8.12.19 08:37

בעקבות בקשתם של מספר הורים ברעננה להחליף את הכלים החד פעמיים בצהרוניות בתי הספר היסודיים בכלים רב פעמיים, עיריית רעננה תחל בפיילוט בשני בתי ספר יסודיים בעיר. העירייה הודיעה להורים כי היא תציב בשתי הצהרוניות של בתי הספר היסודיים, שטרם נבחרו, מדיחי כלים, כדי לקיים את המעבר לכלים רב פעמיים.

"יש לי ילדה בצהרון של בית הספר היובל, וברגע שהתחלתי לקרוא ולהבין שהיא מקבלת ארוחות על כלים חד פעמיים, התחלתי לשלוח איתה סכו"ם וצלחת רב פעמיים שהולכים וחוזרים איתה בכל יום לצהרונית", אומרת מעיין נהרי, מקבוצת ההורים שפנתה לעירייה, "בגלל שאני בהנהגת ההורים ובצוות הצהרון של ההנהגה, הבנתי מההורים שיש עניין שיהיה מעבר לכלים רב פעמיים. אני חושבת שהפתרון של מדיח הוא מצוין, כי מן הסתם אנחנו לא רוצים שהעובדים יתעסקו בשטיפת כלים במקום בטיפול בילדים. לשמחתי העירייה נענתה ליוזמה שלנו, ואני מקווה שזה יתפרס לכל בתי הספר ויעורר אצל ההורים מודעות.

"היתרונות האקולוגים הם ברורים – אנחנו מייצרים פסולת שתישאר גם אחרי מות נכדינו. הדבר השני הוא בריאות, גם אם האוכל שמוגש הוא לא בטמפרטורה הכי גבוהה, אוכל חם במגע עם פלסטיק משחרר חומרים אל תוך האוכל של הילדים שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר