בית הספר היסודי החדש בנווה זמר
בית הספר היסודי החדש בנווה זמר

בשעה טובה: בית הספר היסודי בנווה זמר פתח את שעריו

בטקס חגיגי בו נכחו מאות תלמידים והורים נרגשים, בית הספר היסודי בשכונה החדשה החל לפעול היום. בית הספר הצומח מאכלס כיום מאתיים תלמידים בכיתות א' עד ד'. אחד התלמידים: "כעת אנחנו סוללים את דרכינו החדשה, ויוצרים לנו בית חדש בגאווה"

פורסם בתאריך: 3.1.20 10:36

בטקס חגיגי שהתקיים היום, שישי, החלה פעילותו של בית הספר היסודי בשכונת נווה זמר, לאחר עבודות שנפתחו כשנתיים. הטקס התקיים בנוכחותם של מאות תלמידים והורים נרגשים, ראש העירייה חיים ברוידא וסגנו ניר קריסטל, חבר המועצה רחמים שלום, ראש אגף החינוך רויטל שפירא, מהנדס העיר פרץ אוסנברג וצוות המורים של בית הספר החדש, בהובלתה של המנהלת החדשה סמדר קיסלבסקי. במהלך הטקס הופיעו הילדים, שרו וניגנו, ואף בירכו על פתיחתו של בית הספר. "אנו נרגשים לפתוח את שערי בית הספר החדש נווה זמר", אמר אחד התלמידים, "כעת אנו סוללים את דרכינו החדשה, יוצרים לנו בית חדש בגאווה. ובונים מקום אליו נשמח להגיע וממנו נחזור מאושרים".

טקס פתיחת בית הספר היסודי החדש בנווה זמר

בית הספר החדש בנווה זמר הינו יסודי צומח, ובשלב הראשון בית הספר יאכלס 7 כיתות א' עד ד' עם כ-200 תלמידים. בבית הספר החדש,  קיימים מרחבי לימוד מעוצבים וחדשניים, המאפשרים למידה בשיטות לימוד מתקדמות המעצימות תהליכי למידה ייחודיים. בית הספר נבנה בבנייה ירוקה עם רמת פיתוח גבוהה, והוא כולל מגרש ספורט גדול המשלב מגרשי כדורסל, כדוריד וכדורעף. בקרוב אף תחל בנייה של אולם ספורט גדול במתחם בית הספר.

את שמו של בית הספר החדש, יבחרו בתקופה הקרובה בתהליך משותף התלמידים, המורים והצוות החינוכי. בית הספר החדש ישים דגש על יצירת סביבה חינוכית המורכבת מארבעה יסודות עיקריים: יחסי קרבה ואכפתיות, דיאלוג משמעותי ומקדם, חדשנות בהוראה-למידה ושותפות בקהילה. התלמידים ייהנו מתהליכי למידה משמעותיים, שיתקיימו בסדר יום גמיש ובמרכזי למידה, המזמנים בחירה והתנסות חווייתית בלמידה עצמאית. ילדי בית הספר יהיו מעורבים בפעילות למען הקהילה וייקחו חלק במספר תוכניות, כגון פעילות משותפת של תלמידי כיתות ד' וילדים עם צרכים מיוחדים והתארחות בגניהם, איסוף מצרכי מזון לנזקקים והכנת אריזות שי לחיילים.

"כשחונכים בית חינוך, כל מחנך, כל מחנכת, הם מעין רועים, שתפקידם להוביל את התלמידים ולדאוג לתהליך צמיחתם בבית הספר", אמרה המנהלת החדשה, סמדר קיסלבסקי, "וכל אחד מהילדים הוא מעין רועה בעצמו, חוקר יוזם, ומוסיף ידע. מודע לחוזקותיו, ומכיר בייחודיות של חבריו. בבית הספר נפעל כתזמורת רבת משתתפים, כאשר לכל אחד ייחודיות ושוני משלו, והתזמורת מנצחת".

ספריית בית הספר בבית הספר היסודי החדש בנווה זמר

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, גם בירך: "למרות הקשיים והאיחורים שקיבלנו בהתנהלות הבנייה בתחילת הקדנציה, התחייבתי בפני הורי התלמידים כי בית הספר יפתח שעריו מיד אחרי חג החנוכה ועמדנו במשימה. גאים לחנוך בעיר בית הספר, שהוא אחד מהמתקדמים בארץ, עם מרחבי למידה ייחודיים, תוכניות לימוד חדשניות וצוותי החינוך המקצועיים ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר