ירדן אור אל מקבלת את אות הפעיל המצטיין ממשרד החינוך. צילום שלומי אמסלם
ירדן אור אל מקבלת את אות הפעיל המצטיין ממשרד החינוך. צילום שלומי אמסלם

המצטיינת של רעננה: יו"ר מועצת הנוער זכתה לאות מופת ממשרד החינוך

ירדן אור אל זכתה באות הפעיל המצטיין בשל פעילותה הרבה במועצה ומעורבותה בפרויקטים כמו כרטיס הנוער העירוני ויריד תעסוקה לנוער

פורסם בתאריך: 6.2.20 16:35

ירדן אור אל מרעננה זכתה לקבל את אות הפעיל המצטיין של משרד החינוך, בטקס מיוחד שהתקיים ביום שלישי האחרון במועצה האזורית ברנר, במסגרתו קיבלו בני נוער מרחבי מחוז מרכז של המשרד תעודות הוקרה על הצטיינותם בפעילות חברתית.

ירדן מתנדבת במועצת הנוער העירונית מזה שש שנים, במהלכן לקחה חלק וכיהנה בתפקידים שונים ומגוונים במועצת הנוער העירונית, ביניהם דוברת המועצה, סגנית היו"רית ובשנה האחרונה, יו"רית המועצה. במהלך תפקידה כדוברת, ירדן הייתה אחראית על כל נושאי היח"צ, מיתוג המועצה, הכתבות בעיתונות ופרסום ברשתות החברתיות, וכן עזרה בהפקתם של פרויקטים רבים כמו כרטיס הנוער העירוני (הרעננוער), יריד התעסוקה וגיוס נציגים למועצה.

ירדן אור אל מקבלת את אות הפעיל המצטיין ממשרד החינוך. צילום שלומי אמסלם

בנימוק לאות ההוקרה נכתב: "ירדן תמיד שמחה לסייע בכל אשר ניתן. היא פועלת מתוך אמונה שככל שתעשה יותר, מועצת הנוער תהיה טובה ומשמעותית יותר עבור כלל בני ובנות הנוער בעיר, ושואפת לאפשר לכל נציג להביע עצמו וכך דואגת שכל הדעות ישמעו. היא עצמאית, אחראית, בוגרת ומהווה דוגמה אישית לחבריה ולנציגי המועצה. כל זאת במקביל ללימודים בכיתת מחוננים ובמסגרות נוספות, ולפעילות חברתית בתוך בית הספר ומחוץ לו".

"היה מרגש מאוד להיות בטקס", אומרת ירדן, "כפי שנאמר, אני במועצת הנוער העירונית כבר שש שנים ומתנדבת גם במסגרות נוספות. אני רוצה להודות למחלקה לנוער וצעירים וכן לצוות המורים בתיכון שלי, אוסטרובסקי, בראשות המנהל שי שטרן, על התמיכה וההתחשבות לאורך כל השנה, מתוך הבנה שהתנדבות ומעורבות בקהילה הן ערכים חשובים מאוד. הנוכחות שלכם בטקס ריגשה אותי מאוד. אני קוראת לכל הנוער שמעוניין להשפיע ולשנות, להצטרף אלינו למועצת הנוער העירונית! לפרטים נוספים אפשר לפנות אלינו באינסטגרם m.noar.r או בטלפון 054-6463073".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חגית

    ירדן המקסימה החלה את דרכה במעורבות החברתית בחטיבת "השרון" בה למדה ולומדת היום בתיכון אוסטרובסקי..מדוע לא לפרגן למוסדות החינוכיים??

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר