צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

בלאגן בגן: הורים דורשים הוצאת ילד לאחר שאמו התעמתה עם הגננת

לאחר שבנה לא הופיע בצילומים ששלחה הגננת בקבוצת הווטסאפ של גן בעיר, הגיעה אמו לגן והתעמתה עם הגננת. "ילדים בכו", מספרת אחת האמהות. אם הילד: "הוא יישאר בגן, שההורים יתמודדו"

פורסם בתאריך: 11.2.20 08:59

תקרית חריגה התרחשה ביום חמישי האחרון בגן בעיר, כאשר אמא של אחד הילדים בגן הגיעה להתעמת עם הגננת לפני שעת איסוף הילדים, בעימות קולני מול הילדים עצמם. מדובר בגן חצי יום (יום לימודים קצר עד השעה 14:00), ולדברי ההורים בגן, האמא הגיעה בסביבות השעה 13:00 לגן לאחר שבנה לא הופיע בתמונות ששלחה הגננת בקבוצת הווטסאפ של הגן.

"ביום חמישי האחרון, הגננת שלחה תמונות של הילדים כשהם עשו איזושהי פעילות בגן בקבוצת הווטסאפ של הורי הגן", מספרת אחת האמהות בגן, "האבא והאמא של אחד הילדים, שלא הופיע בתמונות, התעצבנו בקבוצת ווטסאפ וחיממו אחד את השני. אחרי עשר דקות, בסביבות השעה 13:00 בצהריים היא הופיעה בגן, היא דפקה צרחות על הגננת ליד הילדים. ילדים בכו, רעדו מפחד. יש כאלה שלא הצליחו להרגיע אותם. במקרה הייתה שם איזו סבתא שבאה לאסוף את הנכד שלה והקדימה וראתה את הכל, והיא ממש הייתה צריכה לחבק את הילדים כדי להרגיע אותם.

"הגננת נלחצה, הגיעו אנשי ביטחון למקום מהעירייה. היא לקחה את הילד שלה והלכה, ואנשי הביטחון נשארו שם כדי שלא תחזור, עד שכל הילדים יצאו מהגן. אנחנו אמרנו שמבחינתו הילד לא חוזר לגן, אם זאת האמא שלו. סוכם שהילד לא הגיע בשישי ולא היום, ואני לא יודעת מה יהיה הלאה עם הילד. אבל מבחינתנו שיוציאו את הילד מהגן. לא מוכנים שדבר כזה יקרה שוב ליד הילדים שלנו".

"אנחנו הגענו לגן כמה דקות אחרי שזה קרה", אומרת אמא נוספת בגן, "הייתה שם סבתא שבאה לקחת מוקדם יותר את הילד, כולה רועדת. היו אנשי ביטחון מחוץ לגן. חלק הילדים היו חצי אפתיים אחרי המצב הזה. הגננת הייתה בשוק, רעדה. בעיניי הילד שאמא שלו הגיעה לגן הוא מסכן, זה לא אשמתו, אבל זה גם לא אשמתנו שההורים מגיבים בצורה כזאת. אנחנו רוצים שהילד יצא מהגן כדי שלא יהיה לנו מגע עם ההורים האלה. השפה שלהם היא אלימה. הם מנסים להגיד שהגננת מתנכלת לבן שלהם, שהיא לא אוהבת אותו, ומדובר כאן בגננת מוערכת ומדהימה. לבוא ולהעליל כאלה דברים עליה, זה ממנה והלאה".

מאם הילד נמסר בתגובה: "נפגשנו עם העירייה בנושא, והילד יישאר בגן. לכל ההורים שיש להם בעיה עם זה, שיתמודדו".

מעיריית רעננה נמסזר בתגובה: "בעקבות האירוע החריג שהתקיים ביום חמישי, התקיימה אתמול פגישה דחופה עם ההורים בנוכחות מנהלת מחלקת הגנים בעיריית רעננה, מפקחת משרד החינוך, מנהלת הגן והצוות המקצועי המלווה את הגן. בפגישה זו הובהר כי אנו רואים בחומרה את התנהגות האם בגן ואין מקום להתנהגויות מסוג זה. במידה והמקרה יחזור בשנית, נאלץ לנקוט בצעדים חריפים. האם הבטיחה בפגישה כי מקרה כזה לא יחזור שנית.  הצוות המקצועי ימשיך ללוות את ההורים והילד ויפקח מקרוב על ההתנהלות בגן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגננת לא חייבת לצלם ולשלוח תמונות להורים
    לכן לדעתי צריכה לצאת הנחיה על איסור שליחת תמונות להורים בווטסאפ כי פעמים רבות ההורים מנדנדים ועושים בעיות.

  2. ז'וז'ו ובניו על האש

    חננות
    גם בגן שלנו היתה אמא כזאת אבל מהר מאד השתיקו אותה.
    רעננה עיר של עדינים חננות… מה נסגר? אתם לא מכירים את האמרה: fight fire with fire?
    איפה ז'וז'ו חלסטרה כשצריך אותו? ויתחשיבו על זה אוהוהוהויייי

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אסור לקבל שום אלימות, אפס סובלנות לאלימות. אך הגננת צריכה להבין את הרגישות. לא שולחים תמונות אם לא מצלמים את כולם.
    בתוך 5-10 תמונות כל ילדי הגן יכולים להמצא. צריך להבין רגש של אם.

  4. מישהי

    יאאאאאלללללללה כול הורה כאן משחק אותה איזה אינטילגנט. האמא צודקת חד משמעית!

  5. אפי

    גננת מוערכת רק כשהיא מעריכה את כל הילדים ולא ההפך . אני לא מצדיק את התנהגות כזו של התרעמות כלפי הגננת ואף ההיתלהמות של ההורים כלפי האימא והמערכת אך סוף מעשה במחשבה תחילה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר