צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

קייטנות פסח: בממשלה לא הקצו תקציב, עיריית רעננה תשלם במקומה

בשל המצב הפוליטי, הממשלה לא תקצבה את תכנית "בית הספר של החגים", שנועדה לספק מענה לאלפי ילדים ברעננה בתקופת חופשת חג הפסח. עיריית רעננה הודיעה כי תממן את התוכנית בעצמה

פורסם בתאריך: 14.2.20 09:00

בשורה משמחת להורים: עיריית רעננה הודיעה כי תפעיל בעצמה את קייטנת פסח, גם ללא סבסוד המדינה. מדובר בתכנית "ניצנים", או כפי שהיא מוכרת בפי הורים רבים "בית הספר של החגים", שנועדה להעניק מסגרת חינוכית לתלמידי בתי הספר בתקופת חופשת הפסח בכיתות א'-ג'. מדובר על 130 שקלים שהמדינה הייתה אמורה להעניק לכל תלמיד בתכנית. זאת הפעם השנייה השנה שהממשלה נמנעת מלתקצב את התכנית, כאשר הפעם הקודמת הייתה בעת חופשת החנוכה, דאז העירייה הודיעה על סבסוד התכנית בעצמה באופן דומה.

העירייה הודיעה כי ילדי הצהרונים, מוזמנים להשתתף בקייטנת פסח ללא צורך ברישום וללא גבייה של תשלום נוסף מצד ההורים. גם ילדים הרשומים לחצי צהרונית מוזמנים להגיע לקייטנה ללא תשלום נוסף וללא צורך ברישום, בימים הקבועים אליהם הם רשומים, ולימים מלאים בין השעות 08:00-16:30. על מנת לאפשר גם לילדי המועדונית וגם לילדים בכתות א'-ג' שאינם רשומים לצהרונים להצטרף לקייטנה, תממן העירייה כל ילד ב- 65 שקלים, וההורים ישלמו 215 שקלים ל- 5 ימי קייטנה. לא יתאפשר תשלום על השתתפות בימים בודדים בלבד.

מועדי קייטנת פסח הם החל מה-31 במרץ, ובימים 1,2,5 ו-6 באפריל. שעות פעילות הקייטנה לילדי הצהרונים הן 08:00-16:30 , כולל ארוחת צהריים. שעות פעילות הקייטנה לילדי המועדונית ולילדים שאינם רשומים לצהרונים הן 08:00-13:00 ללא ארוחת צהריים. השתתפות ילדים שאינם בצהרונים בקייטנה מותנה ברישום באתר העירייה. הרישום יפתח ב-16 בפברואר ויסתיים ב-12 במרץ. זאת במטרה להיערך כראוי לקייטנה. מעבר למועד זה, לא תתאפשר הרשמה.

"אנחנו לוקחים אחריות", כתב ראש העירייה חיים ברוידא בעמוד הפייסבוק שלו בנושא, "לאור הקפאת התקציב הממשלתי, קיבלתי החלטה עקרונית, כי עיריית רעננה תפעיל עצמאית את מערך בתי הספר והקייטנות בחג הפסח.
החלטתי לקחת אחריות ולתקצב פעילות חשובה זו, למרות שמשרד החינוך לא העביר את התקציבים הדרושים. בנסיבות המצב הפוליטי השורר בארץ, אני לא מוכן שציבור ההורים ישלם את מחיר חוסר הוודאות וחוסר קבלת ההחלטות השלטונית. ילדים הרשומים לצהרונים, לא יידרשו לשלם כלל. מילדים שאינם רשומים ויבקשו להירשם נגבה סכום סמלי ומסובסד לכל התקופה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר