דיירי פאלאס הרצליה עם ילדי גן צופית. צילום פאלאס רעננה
דיירי פאלאס הרצליה עם ילדי גן צופית. צילום פאלאס רעננה

80 וארבע, הגרסה המקומית: ילדי הגן שנפגשים עם דיירי פאלאס רעננה

במסגרת פעילות בין דורית, ילדי גן צופית החלו בסדרת מפגשים שבועיים עם דיירי הדיור המוגן פאלאס רעננה, בדומה לנעשה בסדרת הטלוויזיה של כאן 11 "שמונים וארבע"

פורסם בתאריך: 17.2.20 08:34

מצמצמים את פער הגילאים: במסגרת יוזמה חדשה ומשותפת של עיריית רעננה וקרן רעננה, נפגשו לראשונה ילדי גן צופית בשבוע שעבר עם דיירי הדיור המוגן "פאלאס רעננה", לפעילות משותפת של מספר שעות הכללה משחק, מוזיקה ויצירה. המפגש היה אחד מסדרת מפגשים שמתוכננת בין הגן לבין הדיור המוגן שנמצאים במרחק הליכה אחד מהשני, כאשר באופן שבועי ילדי גן טרום החובה יצעדו ברגל עם הצוות החינוכי לדיור המוגן וינקטו בפעילות משותפת עם הדיירים המבוגרים.

בפאלאס רעננה מספרים כי התרגשות רבה נרשמה משני הצדדים מהפעילות שמטרתה לחבר בין ילדי העיר לתושבים המבוגרים, ומסיפים כי עבור הדיירים מפגש שכזה עונה על צורך חברתי- הם מרגישים צעירים ונחוצים יותר, זה משפר את אורח החיים שלהם ומעניק להם תחושה של אושר ושמחה, כאשר עבור הילדים זה מפתח יכולות של הכלה, סובלנות והם נהנים מחברתם של אנשים מבוגרים, ממש כמו סבא וסבתא.

מדובר על פרויקט הדומה באופיו לסדרת הטלוויזיה "80 וארבע" ששודרה בכאן 11, במסגרתה הוקם גן ילדים בבית דיור מוגן, והתקיימה פעילות משותפת קבועה בין הקשישים לבין הילדים. הסדרה מצאה כי הפעילות תרמה רבות לבריאות ולשמירה על היכולות הקוגנטיביות של הדיירים הותיקים, ומצד שני תרמה מאוד להתפתחותם של הילדים בגן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר