צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

לראשונה: הנהגת ההורים יזמה פתרון לגני חצי יום בזמן חופשת הפסח. אז כמה זה יעלה?

הנהגת הורי הגנים יוזמת לראשונה קייטנה בזמן חופשת הפסח לגני חצי יום, שעד כה קיבלו רק בגני היול"א. אז מה המחיר, כמה מקום יש ואיפה נרשמים?

פורסם בתאריך: 27.2.20 08:24

אחרי שנים בהם ילדי גני חצי יום (גני יום לימודים קצר) נשארו בבית בזמן חופשת הפסח, בהנהגת הורי הגנים מצאו פתרון יצירתי: באמצעות חברת "צהרון פלוס", ההנהגה תפתח לראשונה קייטנה בזמן חופשת הפסח (31 במרץ, 6, 5, 2 ו-1 באפריל), כמענה לילדי גני חצי יום. נזכיר כי גני היול"א (גני יום לימודים ארוך), כוללים בתוכם פעילות בזמן חופשות, אך גני חצי היום, לא.

הנושא ספג ביקורת מהורים רבים לילדי גני חצי יום, שביקשו למצוא פתרון לילדיהם בשנים שעברו בזמן חופשת הפסח. בהנהגה מספרים כי גם השנה נעשתה פנייה לעירייה במטרה למצוא פתרון בעזרתה, אך לאחר שנענו כי ניתן להפעיל קייטנה רק עד ל-35 ילדים, בהנהגה בחרו לפעול עצמאית, יצרו קשר עם חברת "צהרון פלוס", והצליחו להגיע למחיר אחיד ונוח לכל כיס לילדי גני חצי יום.

הקייטנה צפויה לעלות להורים בין 500-600 שקלים. בקייטנה צפויים להיות 150-100 מקומות, והיא צפויה לפעול במועדונית השחר. ההנהגה תפרסם בקרוב בקרב ההורים המעוניינים לינק להרשמה.

"במשך כמה שנים דרשנו שימצא פתרון בפסח ובחנוכה לילדי גנים ללא צהרון", אומרת נועה פוירמן מהנהגת הורי הגנים, שעומדת בראש ועדת גני יום, "הרי מדובר בימים בהם הילדים כבר בחופש וההורים עדיין עובדים. אני שמחה מאוד שכבר מפסח הקרוב יינתן מענה ויופעל מערך קייטנות מסובסד ואיכותי שיכיל פעילויות כיפיות ויציע מגוון פיתרונות להורים ולילדים. זוהי בשורה גדולה מאוד עבורנו ואני גאה להיות שותפה למהלך המבורך הזה. אני רוצה להודות לשני אנשים שבלעדיהם זה לא היה קורה, טל ליטני ויואב קופמן שעושה ימים ולילות למען ילדי הגנים תמיד בהקשבה וברגישות וכן לחברי הועדה שאני אמונה עליה "גנים ללא צהרון" בהעלאת הנושא וחשיבותו".

"אחד הנושאים החשובים שהנהגת הורי הגנים לקחה על עצמה הוא קידום פיתרון ראוי לילדים ללא צהרון בחופשות חנוכה ופסח מתוך הסתכלות על טובת ורווחת הילדים ועל ההורים העובדים", אומר יו"ר הנהגת הגנים, יואב קופמן, "לאורך השנים ניסינו לקיים אינספור פעולות מול אגף חינוך בנושא ללא הצלחה. אני שמח לבשר כי הנהגת הורי הגנים הצליחה לייצר פיתרון של קייטנה בשיתוף עם צהרון פלוס בחופשת פסח הקרובה, קייטנה שתתקיים במקביל לימי היול"א, תהייה עשירה ואיכותית בתכנים. חשוב לציין שנעשתה פנייה לעיריית רעננה בכדי לשקול סיבסוד שכירות המפעיל במתחם בו תועבר הקייטנה, עלות של כאלף ש"ח שתוחזר להורים, לצערנו החליטה עיריית רעננה שלא להענות לבקשה. אני רוצה להודות לכל האנשים שתרמו להישג זה, שוב הוכח בצורה סמלית דווקא ביום המשפחה כי כולנו משפחה אחת, משפחת הורי הגנים שדואגת לכל הילדים".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה החליטה לקחת על עצמה את הפעלת תכנית בית הספר של החגים ומממנת את כל הפעילות בהיעדר תקציבים ממשרד החינוך. אנו נותנים מענה מלא לילדי גני היול״א ולילדים הרשומים לצהרוניות בבתי הספר. הורים אשר נרשמו לגני חצי יום מכירים את לוח החופשות שפורסם בתחילת שנת הלימודים, ובחרו בכך מבעוד מועד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר