בועז יפה, מפקד סיירת הורים רעננה, שופך בקבוק אלכוהול, בני נוער מטופלים באזור התעשייה בעקבות שתיית אלכוהול מופרזת.

אתמול באיזור התעשייה ברעננה: ארבעה בני נוער התמוטטו בעקבות שתיית אלכוהול

שלושה מחברי סיירת ההורים עזרו לפנות ארבעה בני נוער שהתמוטטו באזור התעשייה לבתיהם. בת נוער נוספת טופלה על ידי חובשי מד"א

פורסם בתאריך: 9.3.20 17:18

הצד השלילי של חגיגות פורים: ארבעה בני נוער טופלו אמש (ראשון) באזור התעשייה ברעננה על ידי חברי סיירת הורים, לאחר שהתמוטטו משתייה מופרזת של אלכוהול. בת נוער נוספת טופלה על ידי ניידת מד"א שהוזעקה למקום, עד שהוריה הגיעו למקום ופינו אותה עצמאית לביתם.

בני נוער מטופלים באזור התעשייה בעקבות שתיית אלכוהול מופרזת.

בועז יפה, מפקד סיירת הורים רעננה, שופך בקבוק אלכוהול.

"היה לילה עמוס", אומר בועז יפה, מפקד סיירת ההורים בעיר שהגיע למקום לצד חברי הסיירת יעל לוי ומרטין דאופהאוזן, "היו לנו ארבעה מקרים בהם היינו צריכים להתקשר להורים של בני נוער שהתמוטטו כתוצאה משתיית אלכוהול. כל המקרים היו באזור התעשייה. כשהגענו למקום, ראינו בני נוער שכובים על הרצפה, ובני נוער נוספים שמנסים לתמוך בהם. הקושי הכי גדול הוא להוציא את המספרים של הורי הילדים מחברים שלהם, אבל בסוף מצליחים. רק במקרה אחד, לא מסרו לנו את המספר של ההורה של בן הנוער שהתמוטט, והיינו צריכים ליצור קשר עם חבר של חברה שייקח אותה הביתה, והיינו איתה בקשר עד שהיא הגיעה הביתה".

מלבד לפנות בני נוער, מה עוד יצא לכם לעשות אתמול?

"כשבני נוער ברחוב רואים אותנו באפודים כחולים, הם לא יודעים לזהות מרחוק אם זה משטרה או לא, אז הרבה פעמים הם בורחים ומשאירים בקבוקים של אלכוהול מאחוריהם. את הבקבוקים האלה אנחנו שופכים. הייתה קבוצה שברחה, והמשכתי לעקוב אחריהם. כשהיא חשבה שהיא איבדה אותי, היא הטמינה את הבקבוקים בשיחים שהיו באזור וברחה מהמקום. אני ניגשתי, ורוקנתי את הבקבוקים שהיו מוטמנים בשיחים. סך הכל היו בערך 13 בקבוקי אלכוהול ששפכנו. אני רק רוצה להגיד שההורים צריכים להגיד לילד שלהם: 'אם קורה לך משהו, אתה צריך לקרוא לי. החבר הכי טוב שלך, הוא עדיין ילד בן 15, הוא לא מסוגל לטפל בך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר