צילום אילוסטרציה רינת אברג'יל
צילום אילוסטרציה רינת אברג'יל

עד אחרי פסח: אלפי תלמידים ברעננה יישארו בבית

בהתאם להנחיות החדשות של משרדי הבריאות והחינוך, יתקיימו הלימודים במתכונת מקוונת, כשהתלמידים ילמדו מהבית. הגנים והחינוך המיוחד יפעלו כרגיל, אך צפויים שיבושים בפתיחת הגנים

פורסם בתאריך: 12.3.20 22:43

אלפי תלמידים ברעננה יישארו בבית: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (חמישי) על סגירת בתי הספר והאוניברסיטאות ברחבי הארץ, במסגרת החרפת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. בעקבות כך, לא יתקיימו לימודים בבתי הספר ברעננה החל ממחר, ובמקום תתקיים למידה בצורה מקוונת. בתי הספר ברעננה ייפתחו מחר בבוקר, רק לצורך איסוף הציוד הנדרש. כפי שציין ראש הממשלה, גני הילדים, מסגרות נוער בסיכון והחינוך המיוחד יפעלו כרגיל.

בעיריית רעננה סיפרו מוקדם יותר השבוע, כי כבר מתקיימות הכנות כבר מספר ימים לאפשרות של קיום לימודים בצורה מקוונת בעקבות סגירת מוסדות הלימוד. הלמידה המקוונת תתקיים בעיקר באמצעות מערכות משו"ב ואופק. התלמידים וצוותי ההוראה הונחו כיצד לבצע לימוד מקוון, ובמקרה של קשיים בהליך הלימוד המקוון, יש ליצור קשר עם הצוות החינוכי בבית הספר. "עיריית רעננה ומערכת החינוך העירונית ערוכות למתכונת של למידה מרחוק עירוניים באמצעים דיגיטליים, שיאפשרו לתלמידים להמשיך בשגרת הלימודים בזמן שהם שוהים בבתיהם", נמסר מהעירייה.

גני הילדים אמנם לא נכללים בהוראות משרדי החינוך והבריאות ואמורים להיפתח מחר כרגיל, אך בשל מחאת גננות ארצית על ההחלטה לפתוח את גני הילדים ולא את בתי הספר, צפויים שיבושים בפתיחת הגנים מחר בבוקר. "על פי הנחיות משרד החינוך, גני הילדים אמורים לפעול כרגיל אך אנו פונים אליכם ההורים להתעדכן באמצעי התקשורת ואל מול סגל הגן כדי לוודא שאכן פועל כרגיל", נמסר מהעירייה.

"הנהגת ההורים הקשיבה קשב רב להודעת ראש הממשלה על השבתת מערכת החינוך מכיתות א- יב", מסרה הערב אודליה כהן שינדורף, יו"ר משותף של הנהגת ההורים העירונית, "לא הופתענו מההודעה והיא הייתה צפויה להגיע בתוך ימים מתחילת התפרצות מגפת הקורונה. עם זאת, יש לתת מחשבה רבה על מציאת פתרון הולם לגני הילדים שכרגע ממשיכים לפעול. אנו מבינים כי אנו נמצאים בסיטואציה שמעולם לא חווינו קודם. תוך אחריות רבה לילדים ולצוות ההוראה כולנו נישמע להוראות וההנחיות. יחד עם זאת חובה על המערכת העירונית ומשרד החינוך לשמר את שגרת הלימודים ולהבטיח את הבריאות הפיסית והנפשית של התלמידים ולדאוג להפעיל מערכות לימוד מרחוק שעד כה לצערנו לא הוכיחו את עצמם לאורך זמן . יש לדאוג לקשר ישיר, רציף וקבוע בין המורים לתלמידים, לתת משימות ולדאוג שזמן המגפה יעבור בצורה מיטבית . בל נשכח שתקופת הבגרויות בפתח , התלמידים לא סימו את החומר הנלמד ועל משרד החינוך לדאוג ולספק מענה מקיף וברור על הצעדים הבאים על מנת שהתלמידים לא יפגעו. אנו נושיט עזרה ככל שנדרש ונעמוד על המשמר כי המערכות יעבדו ובריאות הילדים והצוות תשמר. בתקווה שנעבור את מגפת הקורונה במינימום נזקים ובבריאות איתנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר