צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

בעקבות השבתת הגנים: תשלומי היול"א יופסקו,לרשות ההורים יעמוד זיכוי יחסי עבור מרץ

בגלל שהתשלום עבור חודש מרץ כבר נגבה, יעמוד לזכות ההורים הזיכוי כאשר הפעילות והגבייה יתחדשו. במקביל, העירייה הקימה קווי תמיכה להורים, בין מאיישי הקווים: גילת בנט, אשתו של שר הביטחון נפתלי בנט

פורסם בתאריך: 16.3.20 12:22

עיריית רעננה הודיעה היום (שני) כי תפסיק את גביית תשלומי יול"א, זאת בעקבות השבתת גני הילדים שנכנסה לתוקף החל מאתמול בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. המשמעות היא שהחל מחודש אפריל ועד שגני הילדים יחזרו לפעול, לא ייגבה תשלום מההורים בגין יול"א. בשל העובדה כי התשלום לחודש מרץ כבר נגבה למרות שהגנים פעלו רק שבועיים, זיכוי חלקי יעמוד לזכות ההורים כשתשלומי היול"א יתחדשו.

בגין מרכזי החוגים והצהרונים, ייגבה התשלום בסוף החודש כנהוג, בהתאם למספר הימים בהם התקיימה הפעילות החודש. כלומר, במידה והפעילות נמשכה עד למחצית החודש, ייגבה מחצית התשלום החודשי בלבד. במידה והחוג המשיך בפעילות מקוונת מרחוק לכל אורך החודש – תתבצע הגבייה במלואה.

בנוסף, בשל המצב, העירייה הודיעה על הקמה של קו חם להורים כשירות לתושבים, באמצעות המרכז להורות ומשפחה בעיר. מנחות המרכז, יעניקו תמיכה טלפונית בהתנדבות בתקופה הקרובה. בכל תפרסם העירייה בדף הפייסבוק שלה, מנחה בייעוץ הורי אשר תתן מענה להורים הזקוקים לתמיכה, ואת מספר הטלפון שלה. היום מי שתאייש את הקו, היא גילת בנט, אשתו של שרט הביטחון ותושב העיר, נפתלי בנט. ניתן ליצור קשר עם גילת בין השעות 21:30-20:00 בטלפון 054-204-2437.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר