רחוב אחוזה

הקפאת תשלומים, הכשרה לפסח ללא עלות: אלו ההקלות של המועצה הדתית לעסקים ברעננה

המועצה הדתית ברעננה הודיעה על מספר צעדים שנועדו להקל על העסקים בעיר, בין היתר הקפאת תשלומים למועצה והכשרה לפסח לעסקים העובדים חלקית ללא עלות. ראש המועצה, אריה פרידמן: "אנו מבקשים להקל ככל האפשר"

פורסם בתאריך: 24.3.20 17:43

ראש המועצה הדתית, אריה פרידמן, הודיע על מספר צעדים בהם נוקטת המועצה במטרה להקל את העול הכלכלי על בתי העסק, שרובם עומדים סגורים, בעקבות הנחיות משרד הבריאות והתפשטות נגיף הקורונה.

פרידמן הודיע כי המועצה הדתית רעננה תקפיא את התשלומים של בתי העסק לחודש הקרוב. בעת חידוש התשלום, תחושב רק פעילות ההשגחה בפועל ולא סכום התשלום החודשי הקבוע. על מנת לעודד את פתיחת בתי העסק כגון מסעדות המבצעות משלוחים בכל ימי חול המועד בפסח, באופן חריג בשל המצב, תבצע המועצה הדתית רעננה את הכשרת בתי העסק ללא עלות. בנוסף, גם תשלום האגרה המיוחד המתייחס להנפקת תעודת כשרות מיוחדת לפסח, יבוטל וסכום האגרה לא ייגבה. מדובר בהקלות שיתנו רק לבתי עסק הנכללים בהנחיית משרד הבריאות שהובילה לסגירה מלאה או חלקית שלהם.

"המועצה הדתית רעננה רואה בבתי העסק בעיר הנמצאים תחת השגחתה שותפים מלאים לאחת המשימות המרכזיות על סדר יומה – מתן שירות כשרותי לתושבי העיר", אומר ראש המועצה, אריה פרידמן, "שותפות זו עומדת בעינה בעת שגרה וביתר שאת בעת משבר. תקנות שעת החירום שהוציאה הממשלה בשל מגפת הקורונה שאנו מתמודדים איתה בימים אלה הביאו לסגירה מוחלטת או חלקית של רבים מבתי העסק ברעננה.

"בנוסף, חודש ניסן העומד בפתח מבשר על הפסח שבהם ימי הפעילות מועטים וגם בשגרה חלק מבתי העסק מוותרים על פתיחתם בין היתר גם בשל עלויות הכרוכות בהכשרה ובהשגחה המיוחדת לפסח. כשותפים, אנו מבקשים להקל ככל האפשר על בתי העסק לפעול בתקופה קשה זו גם בהיבט הקטנת ההוצאות בשוטף וגם בהיבט הגדלת ימי הפעילות ככל הניתן. מסיבה זו החליטה המועצה הדתית רעננה לנקוט בהקלות הבאות, הקלות המתייחסות אך ורק לבתי עסק הנכללים בהנחיית משרד הבריאות לסגירה מלאה או חלקית".

אריה פרידמן

"מבקשים להקל ככל האפשר". ראש המועצה הדתית, אריה פרידמן

"אנו נחושים לעמוד לצד בתי העסק המעניקים שירות כשרותי לתושבי רעננה לאורך השנה כולה ולכן נקטנו במהלכים שיאפשרו לשותפים שלנו עוד מספר ימי פעילות בחול המועד פסח", מוסיף פרידמן, "נדגיש כי מדובר אך ורק בבתי עסק הנכללים בהנחיית משרד הבריאות לסגירה מלאה או חלקית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר