דביר סקעת
דביר סקעת

קרן רועי לא אחסר תחלק תווי שי לתושבי רעננה שהוצאו לחל"ת

הקרן תעניק מאות שקלים למשפחות ברעננה שאחד מההורים בהן יצא לחל"ת, והמשפחה עונה על תנאי הקרן. בקרן נערכים לסייע לאלף משפחות, והוקצו לכך מאות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 30.3.20 18:07

קרן "רועי לא אחסר" הרעננית יוצאת במבצע תרומות "הופכים את החל"ת לחל"ת דבש", ומעניקה לתושבי העיר העונים על תנאי הקרן מאות שקלים בתווי שי לקניות ברשתות מזון. במסגרת המבצע, מתגייסת הקרן, הפועלת לאורך כל השנה למען משפחות מעוטות יכולת,  לסיוע לתושבי העיר שנפגעו כלכלית בעקבות יציאתם לחל"ת, בהענקת תווי שי בסכום של 300 שקלים.

הסיוע מיועד למשפחות בנות שלושה ילדים ויותר (עד גיל 18), בהם לפחות אחד מבני הזוג יצא לחופשה ללא תשלום ממקום עבודתו. כמו כן, לאמהות חד הוריות עם ילד אחד לפחות עד גיל 18. בקרן מספרים כי עד כה פנו כבר 200 משפחות לקבלת הסיוע, וכי הם הקצו מאות אלפי שקלים וערוכים לסייע עד לאלף משפחות.

בקרן מסבירים כי אין קשר בין רמת ההכנסה של המשפחה שפונה לקבלת סיוע, לבין קבלת הסיוע עצמו, אם המשפחה עונה על הקריטריונים. "אומרים בהלכה, שבן אדם עשיר שירד מנכסיו, מצווה לדאוג לו יותר מאשר בן אדם שהיה עני כל חייו", אומר דביר סקעת, מנכ"ל הקרן, "אני חושב שעכשיו, זה בדיוק מה שהחלטנו בייחודיות של הפרויקט הספציפי הזה. יכול להיות שחלק מהתושבים שיוצאים לחל"ת מרוויחים טוב בדרך כלל, אבל דווקא עכשיו הם מרוויחים פחות מחמישים אחוז ממה שהם היו רגילים לקבל, אבל יש לו את ההוצאות הרגילות שלו. זו זכות גדולה מבחינתנו לעזור לתושבים. כולי תקווה שלא נחזור על הפרויקט הזה שוב. ואני מאחל שתהיה פרנסה בשפע לתושבים. מצד אחד אני מקווה שיהיו כמה שפחות בקשות כדי שנוכל לתת יותר לפחות אנשים, אבל מצד שני אנחנו ערוכים להעניק סיוע לעד אלף משפחות".

תושבי העיר, העונים על הקריטריונים ומעוניינים בהטבה, מוזמנים לפנות לקרן רועי לא אחסר באמצעות אתר הקרן ולמלא פרטיהם. במקביל, בקרן מבקשים להזכיר לתושבי העיר לפתוח ליבם, בערבות הדדית, למען תושבי העיר המצויים במצוקה, ולתרום לסיוע להמשך המבצע. לתרומות לקרן ולפניות לסיוע – אתר קרן רועי לא אחסר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תתעוררו

    יוזמה מבורכת, כל הכבוד!
    אשמח לתשובה הפוסט הזה מפורסם בכל הארץ האם הוא מיועד רק לתושבי רעננה או גם לכל אדם שזקוק מחוץ לרעננה גם?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר