שרון וז-דיאס און עם חבילות היצירה שארזה לילדי הרופאים, אסי זאודה לצד חבר המועצה רחמים שלום והאוכל שמועבר כתרומה לצוות ביה"ח מאיר. צילום פרטי, חיים מזרחי

חומוס חינם וערכות יצירה לילדים: תושבי רעננה התגייסו למען הרופאים

החומוסיה בה דואגים מדי יום לפנק רופאים במאיר באוכל חם. האדריכלית שארזה והביאה באופן אישי עשרות ערכות יצירה לילדי הרופאים. כך תושבי רעננה מתגייסים למען צוותי הרפואה

פורסם בתאריך: 1.4.20 09:19

בעקבות משבר הקורונה והתפשטות הנגיף, צוותי הרפואה ברחבי הארץ עושים ימים כלילות, וכעת יש מי שמעריך את עבודתם הקשה גם ברעננה: שני תושבים, אסי זאודה ושרון וז-דיאס און, מצא כל אחד בתחומו דרך לתת ולהעניק חזרה לרופאים והאחיות שעובדים מסביב לשעון תוך כדי סיכון עצמי בהידבקות בנגיף. אסי זאודה, הבעלים של "החומוסיה של אסי" ברחוב אחוזה המוכרת היטב לתושבים, דואג כבר שבוע מדי יום לארגן משלוח של עשרות מנות חומוס לצוותים הרפואיים בבית החולים "מאיר", ועושה זאת כמעט תמיד על חשבונו.

"כבר לפני שבוע, אמרתי לעצמי כל יום, עד שתיגמר הקורונה, אני שולח לצוותים הרפואיים בבית החולים 'מאיר' אוכל", אומר אסי, "אני שולח כל יום בסביבות הארבעים מנות, וזה על חשבוני בדרך כלל, אלא אם כן מישהו מצליח לגייס מדי פעם כספים פה ושם, כמו חבר המועצה רחמים שלום, או שלפעמים מצליחים לגייס בבית החולים בשביל זה כמה שקלים מ-'סיבוס' או מ-'תן ביס', אבל ברוב המוחלט של הפעמים זה על חשבון המקום".

זאת לא מכה כלכלית לתת מנות בחינם בתקופה הכי קשה לעסקים?
"זה לא יהרוג אותי. המצב של העסקים לא טוב, זה בטוח. הגשתי כבר בקשה להלוואות, אבל תשמע, אני לא אמות מזה. מגיע לאנשים האלה. אני חושב שגם העירייה צריכה להירתם לנושא".

אסי זאודה לצד חבר המועצה רחמים שלום והאוכל שמועבר כתרומה לצוות ביה"ח מאיר. צילום חיים מזרחי

תושבת העיר שרון וז-דיאס און, ממשרד "און אדריכלים", גם התגייסה לטובת הצוותים הרפואיים ורתמה לכך את כישוריה כמנהלת סדנאות לילדים. לצד ילדיה גיא ואלמוג, ובעזרת שני בתי עסק ברעננה שנרתמו ליוזמה ("דפוס החלוץ", "צעצועי קינג"), שרון ארזה עשרות ערכות יצירה המיועדות לילדי הרופאים, ופיזרה אותן בעצמה ברחבי הארץ.

ילדיה של שרון וז-דיאס און, גיא ואלמוג, אורזים חבילות יצירה לילדי הרופאים. צילום פרטי

"יש לי סדנאות יצירה שאני מנהלת שמתבססות על קיימות", אומרת שרון, "ומשם הגיע הרעין להרכיב ערכות יצירה לילדי הרופאים ברחבי הארץ. חילקתי חמישים ערכות לילדי הרופאים, מפרדס חנה ועד תל אביב, ואפילו שלחתי ערכה לירושלים".

שרון וז-דיאס און עם חבילות היצירה שארזה לילדי הרופאים. צילום פרטי

איך הגעת לכל הרופאים?
"פרסמתי בפייסבוק שלי, ויש אתר בשם 'אמץ רופא', אז דרך שם אנשים גם פנו אליי. התגובות היו ממש מטורפות. היה מאוד מרגש לעשות את זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר