יו"ר המשותפים של הנהגת ההורים גולן בן צבי ואודליה כהן שינדורף
יו"ר המשותפים של הנהגת ההורים גולן בן צבי ואודליה כהן שינדורף

הנהגת ההורים ברעננה נרתמה: תרומה של 20 אלף שקל למשפחות לחג הפסח

התדרדרות במצבן הכלכלי של משפחות רבות הביאה את הנהגת ההורים העירונית לתרום לעשרות משפחות תווי שי לקראת חג הפסח. "יש המון משפחות שפנו לקבלת עזרה", אומרים בהנהגה

פורסם בתאריך: 3.4.20 10:36

הנהגת ההורים העירונית הודיעה כי תתרום לקראת חג הפסח, 20 אלף שקלים בתווי שי ל-80 משפחות ברחבי רעננה, 250 שקלים לכל משפחה. מדובר בכסף שהיה מיועד לאירוע עירוני אחרי חג הפסח, שלא יתקיים בעקבות הנחיות משרד הבריאות. "היוזמה הגיעה מתוך קולות בהנהגת ההורים, ומתוך ההבנה שיש בקשות לרווחה ולחינוך שלא יוכלו להיענות, כי יש המון משפחות שפנו לקבלת עזרה", אומרת אודליה כהן שינדורף, יושבת ראש משותפת בהנהגת ההורים העירונית, "הייתה הבנה שצריך להיכנס לואקום הזה. אז הייתה שיחה וירטואלית עם היו"רים של כל הנהגות בתי הספר ברעננה, בדקנו את היתרות הכספיות, וראינו שאת הכסף שהיה מיועד לקיום אירוע גדול אחרי פסח שגם כך לא יתקיים, אפשר להקדיש לטובת תרומה לשמונים משפחות".

איך בוחרים את  המשפחות?
"יש כמה דגשים שביקשנו בבחירת המשפחות. דגש ראשון, שלא מדובר במשפחות שמוכרות לרווחה, כי אלה מקבלות כבר תמיכה מהאגף. אנחנו רוצים לתת תמיכה למשפחות חד הוריות, משפחות עולים, משפחות של עובדים זרים, משפחות שההורים נפגעו בהן מהמשבר הכלכלי. יש הרי את אגף הרווחה שתומך, ואז יש את קרן רועי לא אחסר שתומכת גם היא, אז אנחנו באנו להיות המעטפת השלישית, זאת שמגיעה מתוך הקהילה".

למרות שתקציב ההנהגה היה מיועד ל-80 משפחות, ההנהגה כבר קיבלה רשימה של 95 משפחות, אך אודליה מסבירה כי הם יוכלו להתמודד עם הפער. "אנחנו כרגע עושים הצלבות עם קרן רועי לא אחסר והרווחה כדי לבדוק שהן לא מקבלות מהן תמיכה, אבל אם צריך לתת טיפה יותר, ניתן. ראש העיר גם התקשר לברך ודיבר איתנו, ואמר לנו שאם יהיה צורך הוא ימצא גורם שיוכל לעזור לממן את ההפרש. המטרה היא להגיע לכל מי שנמצא ברשימה".

"חשוב לי להוסיף שאני רק הובלתי את היוזמה, אבל היא הגיעה מהשטח", מוסיפה אודליה, "וחשוב לי להודות לרון סגל, שיצר את הקשר מול הרווחה. חשוב גם לומר בהזדמנות זו לכל תושבי רעננה להישמר על נפשם, לשמור על בריאותם, וכמובן – חג פסח שמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר