רחוב אחוזה

עלייה במספר הנדבקים ברעננה: דיווח כי משרד הבריאות "יעקוב באופן הדוק" אחר המצב בעיר

מדובר בדיווח של חדשות 12, על פי מסמך של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, המייעץ למשרד הבריאות ולפיקוד העורף. העירייה מבהירה: "רעננה אינה נכללת בין הערים שדובר להטיל עליהן סגר, העיר אינה חריגה במספר החולים". מספר הנדבקים בעיר: 75

פורסם בתאריך: 5.4.20 08:00

מסמך פנימי של משרד הבריאות קורא "להמשיך ולעקוב בצורה הדוקה" אחר מצב החולים והנדבקים בנגיף הקורונה ברעננה. כך דיווחה כתבת חדשות 12, קרן מרציאנו, באתר החדשות "N12", מדובר במסמך של משרד הבריאות המבוסס על מסמך אחר שערך מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, גוף המייעץ למשרד הבריאות ולפיקוד העורף, שם רעננה דורגה ברמת תיעדוף שלישית לסגר, לצד יישובים כמו אור יהודה ומגדל העמק.

על פי כתבתה של מרציאנו, "באזורים אלו ממליצים במשרד הבריאות, בהתאם להחלטת הדרג הבכיר לבצע 'ריכוז מאמץ' של אכיפה, הגבלות התנועה וצמצום כניסות ויציאות – לצד הגברת בדיקות לזיהוי נדבקים. עוד קורא המסמך 'להמשיך את ריכוז המאמץ שמתבצע כעת בבני ברק', שבה עברו רוב האירועים בשלום. השיקולים שפורטו במסמך: מספר נדבקים, גודל היישוב, צפיפות האוכלוסייה, קצב התפשטות הנגיף והדיווחים על סימפטומים".

יש לציין כי מספר הנדבקים המאומתים בנגיף הקורונה בקרב תושבי רעננה, עלה היום ל-75, עלייה של שני נדבקים מאז יום שישי. ברעננה יש פחות תושבים מערים סמוכות כמו כפר סבא והרצליה, ולמרות זאת, יותר נדבקים בנגיף. בעיריית רעננה הבהירו כי רעננה אינה מוגדרת עיר בסיכון והדגישו כי קיימת בה אכיפה מוגברת, וכי באופן יחסי מעט תושבים מפרים את הנחיות משרד הבריאות.

לחצו כאן לקריאת הכתבה המלאה באתר N12

מהעירייה נמסר בתגובה לפרסומים: "בהמשך לפרסומים שונים שעלו אתמול בתקשורת, חשוב לנו לעדכן ולהבהיר כי רעננה אינה נכללת בין הערים שדובר להטיל עליהן סגר. בבירור שערכנו מול גורמים בכירים במשרד הבריאות התברר כי המידע לא יצא מטעמם ומדובר בפרסום שגוי של עיתונאית. אין שחר לדברים שהתפרסמו בתקשורת. חשוב להדגיש כי מדובר במידע לא נכון ולא בדוק. רעננה אינה רשות חריגה במספר החולים, תושבי העיר נשמעים להנחיות ומתבצעת אכיפה מוגברת בעיר. אנו קוראים לתושבים למען בריאותם, להישמע להנחיות ולהישאר בבתים".

תגובת משרד הבריאות תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר