דין גביש ובן זוגה שי אברמוב. צילום פרטי

בעקבות יוזמת תושבת רעננה: אפשר לתרום לנזקקים לחג הפסח גם בלובי הבניין

דין גביש, תושבת העיר, יזמה דרך יצירתית לתרום לנזקקים: קופסאות איסוף למוצרי מזון הנמצאות מחוץ ללובי בבניינים משותפים. רוצים לתרום או להתרים את הבניין שלכם? אפשר, ובקלות

פורסם בתאריך: 6.4.20 08:34

את ליל הסדר הקרוב כולנו נחגוג במתכונת מצומצמת לצד המשפחה הגרעינית שלנו. אך מלבד זאת, ישנם מאות משפחות נזקקות ברעננה שיחגגו את ליל הסדר עם מקרר ריק, זאת בשל פעילות מצומצמת של עמותות רבות בשל התפשטות נגיף הקורונה וההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, שמונעות מחלקן לפעול.

כדי להקל על אותן המשפחות, דין גביש בת ה-21 מרעננה, החלה ביוזמה יצירתית: איסוף מוצרי מזון ל-170 משפחות נזקקות בעיר בעזרת קופסאות מחוץ ללובי של בניינים משותפים, כאשר היא תאסוף את תכולתן ברגע שיתמלאו. את סלי המזון, תעביר דין למשפחות הנזקקות בסיוע האגף לשירותים חברתיים ומחלקת המתנדבים בעירייה.

"אני בחופשת שחרור מהצבא, אמורה להשתחרר ביום שלישי, וקצת שעמם לי אז חיפשתי מה לעשות כדי להעביר את הזמן", מספרת דין, "אני נמצאת בקבוצה של 'סיירת קורונה רעננה' ודיברתי עם גיא אלבוחר, מקים הקבוצה, ושאלתי אותו מה הוא חושב על לבשל אוכל חם לנזקקים. הוא הפנה אותי לדורון בכר ממחלקת המתנדבים, ובעירייה אמרו לי שלא צריך אוכל חם כי יש כבר מספיק, אבל בגלל משבר הקורונה יש משפחות של נזקקים שלא יקבלו סלי מזון כי חלק מהעמותות לא פעלו השנה בפסח. אז החלטתי על יוזמה של איסוף מוצרי מזון מחוץ ללובי של בניינים משותפים, והתחלתי להפיץ את זה אתמול. גם בן הזוג שלי, שי אברמוב, ואמא שלי נרתמו ליוזמה. הצלחתי בינתיים לארגן קופסאות איסוף ב-16 בניינים באזור שלי, ועוד שלושה תושבים פנו אליי כדי לשים קופסאות מחוץ לבניינים שלהם".

קופסת איסוף מצרכים מחוץ לבניין מגורים. צילום דין גביש

מה את מחפשת שיתרמו?
"מוצרי מזון יבשים. קפה שחור, ריבה, מצות, סוכר, מיץ ענבים, קופסאות שימורים. חשוב שכל המוצרים יהיו סגורים וכשרים לפסח, ובעיקרון אם מישהו רוצה להוסיף עוד מוצרים יבשים, הכל יתקבל בברכה. מדובר ב-170 חבילות מזון שלמות, זה המון מוצרים, ואני מקווה לאסוף את כל מה שצריך. בינתיים זה רץ".

מעוניינים לאסוף מצרכים גם בבניין שלכם? להדרכה פשוטה ניתן ליצור קשר עם דין גביש בטלפון 053-301-7183


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר