ניידת משטרה. צילום טס שפלן
צילום טס שפלן

בשל הפרת ההנחיות: כמעט מאה קנסות חולקו עד כה ברעננה. קו "מודיעון" נפתח במוקד העירוני

המשטרה והפיקוח העירוני בעיר חילקו קנסות רבים מאז כניסת הנחיות משרד הבריאות לתוקף. העירייה הודיעה על פתיחת קו דיווח במוקד העירוני, דרכו אפשר לדווח על תושבים שמפרים את הנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 5.4.20 19:00

92 קנסות כספיים חולקו לתושבי רעננה ותושבי חוץ שביקרו בעיר, מאז שנכנסו הנחיות משרד הבריאות לתוקף, על ידי משטרת ישראל והפיקוח העירוני. כך אומר היום (ראשון) ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. בסוף השבוע האחרון, חולקו שישה קנסות, כל אחד על סך של 500 שקלים. את הדברים אמר ראש העירייה בראיון ל-"צומת השרון", שיתפרסם במלואו לקראת חג הפסח.

לדברי ברוידא, הפיקוח העירוני הגביר את האכיפה בשבועות האחרונים, וכעת יש 36 פקחים שמורשים לתת דוחות כספיים לתושבים המפירים את הנחיות משרד הבריאות, או לבעלי עסקים. ברוידא הוסיף כי נעשו ברעננה 310 ביקורות למבודדי בית לוודא שאינם מפרים את הבידוד ו-211 ביקורות בעסקים, מאז תחילת התפשטות נגיף הקורונה בישראל וכניסת הנחיות משרד הבריאות לתוקף.

בתוך כך, העירייה הודיעה על פתיחת קו "מודיעון" במוקד העירוני, בו יוכלו לדווח תושבים בעיר על תושבים אחרים שמפרים את הנחיות משרד הבריאות, ובעקבות הדיווח, כוחות אכיפה ושיטור יגיעו למקום המדווח, ויתנהלו מול התושב שמפר את ההנחיות בהתאם. הקו הוקם כחלק מהמוקד העירוני, ולכן ניתן לפנות אליו בטלפון 107 או 9107*.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. David sela

    מה עם כפר סבא התנועה של האנשים והמכוניות חוצה כל הגיון של התנהלות בזמן חירום

  2. גנט

    שטויות. אין אכיפה בהמון מקומות ומסיבוב ברחוב אפשר לראות המון רכבים ואנשים מסתובבים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר