קורונה. אדם עם מסיכה צילום רויטרס
קורונה. צילום רויטרס

מפת התפשטות הקורונה ברעננה: איך המצב נראה בשכונה שלכם?

מסמך של משרד הבריאות חושף את מקבצי הנדבקים בנגיף הקורונה ברעננה לפי אזורים. בשכונות הצפוניות כמעט ולא נמצאו מקרים של הידבקות בנגיף

פורסם בתאריך: 7.4.20 16:35

מסמך של משרד הבריאות שהגיע ל-"צומת השרון" הסוקר את ההידבקות בנגיף הקורונה במספר ערים, ביניהן רעננה, חושף את התפשטות הנגיף ברחבי העיר, לפי שכונות. יש לציין כי אין נתונים מספריים לגבי מספר הנדבקים לפי שכונות, אך מוקדי ההתפשטות סומנו על גבי מפת העיר על פי מקרא. עד כה התגלו 78 מקרים של נדבקים מאומתים בנגיף מרעננה.

על פי המפה, השכונות הצפוניות בעיר, כמו נווה זמר, קריית שרת, לב הפארק ונאות עוזי, סובלות ממקרים בודדים של נדבקים בנגיף. כך גם בשכונת רום 2000, שיכון אשר, שכונת 2003 וקריית גנים. גם בשכונות המזרחיות לסטר, 2004 ו-2008 נרשמו רק מקרים בודדים. על פי המפה במסמך הפנימי של משרד הבריאות, קיימת תחלואה גבוהה מעט יותר בשכונות 2005, מרכז דרום ודרום-מזרח, ומצבורי נדבקים גדולים משמעותית נמצאים בשכונות במרכז העיר, כמו קריית ויצמן וקריית דוד רמז.

מפת התפשטות הקורונה ברעננה.

יש לציין כי משרד הבריאות לא פרסם את דרכי ההידבקות בכל רשות מקומית, לכן אין דרך לדעת את דרכי ההדבקה של הנדבקים בנגיף בשכונות ברעננה בהן מספר נדבקים גדול יותר. כמו כן, יש לזכור כי קיים הבדל במספר התושבים בין השכונות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסתר

    יום שישי אנשים בלי מסכות ומלא אנשים בחוץ איפו הפקחים ששומרים על כול זה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר