מחסום. צילום תומר אפלבאום

המשטרה נערכת לסגר: מחסומים יוצבו בכניסות וביציאות ובתוך העיר. העירייה מפעילה אכיפה בסופרמרקטים

החל מהשעה 19:00 היום, צפויה אכיפה מוגברת יותר של משטרה ופיקוח עירוני ברחבי רעננה. עד מחר בערב תושבים עדיין יוכלו לצאת לקניות, אך רק בתוך רעננה. פקחים עירוניים נפרשו בסופרמרקטים ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 7.4.20 14:02

משטרת ישראל נערכת ליישם את החלטת הממשלה על סגר כללי שיוטל במהלך חג הפסח ביישובים ברחבי ישראל, והחלה בהצבת מחסומים גם באזור השרון. לפי ההגבלות החדשות מסתמן כי הסגר יתחיל היום (שלישי) בשעה 19:00, ולא תותר יציאה מיישוב המגורים עד יום שישי בשעה 06:00. החל ממחר (רביעי) בשעה 15:00 ועד יום חמישי בשעה 7:00 לא יותר להתרחק מאה מטרים מהבית. עובדים חיוניים יוכלו לצאת מהבתים ולהגיע למקום עבודתם, ובעלי כלבים יוכלו להוציאם לטיול קצר בסביבת הבית.

מהמשטרה נמסר כי באזור השרון יוצבו מחסומים ביציאות ובכניסות לערים, וגם בתוך הערים במקומות שונים. מחר בערב, ליל הסדר, האכיפה תוגבר יותר בכל הצירים הבינעירוניים ובמרכזי הערים. "התקנות ייאכפו, יתקיימו סיורים של ניידות, תהיה פריסת מחסומים ותתקיים פעילות גלויה וסמויה", מסרה המשטרה.

בתוך כך, הפיקוח העירוני הגיע היום לסופרמרקטים ברחבי העיר, ביניהם שופרסל דיל ורמי לוי באזור התעשייה, כדי לוודא על הקפדה של הנחיות משרד הבריאות בשמירה על מרחק בטוח בין הלקוחות, וויסות מספר הלקוחות בסופר.

צוותי אכיפה של עיריית רעננה מחוץ לשופרסל דיל. צילום עיריית רעננה

צוותי אכיפה של עיריית רעננה מחוץ לרמי לוי. צילום עיריית רעננה

בעירייה מספרים כי היום, צפויה נוכחות גדולה יותר ברחובות רעננה של כוחות משטרה ופיקוח עירוני, וצפויה הגברת האכיפה של הנחיות משרד הבריאות. קב"ט העירייה, משה פישמן, מציין כי היום, החל מכניסת הסגר לתוקף, תושבים עדיין יוכלו לצאת לקניות, אך יוכלו לעשות זאת רק ברעננה, על פי ההנחיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר