דרור כהן עם שתילים לצוות החינוכי בבית הספר מגד, בגדים וצעצועים למסירה מחוץ לבית הספר ברטוב, צעצועים שנתרמו לילדי צוות ביה"ח מאיר. צילומים דיאנה נוי, ועד הורים מגד

צעצועים ותרומות של אלפי שקלים: בתי הספר ברעננה נרתמים לסיוע במשבר

בישיבת בני עקיבא גייסו מעל עשרת אלפים שקלים לסייע למשפחות. במגד תרמו צעצועים לילדי הצוותים הרפואיים. כך שלושה בתי ספר התגייסו למען אחרים בעת משבר

פורסם בתאריך: 7.4.20 19:16

משבר הקורונה הוביל למשבר כלכלי חסר תקדים בארץ, ממנו נפגעו מעל מיליון בני אדם, במישרין או בעקיפין. גם ברעננה, תושבים רבים מצאו עצמם ללא עבודה, ועל פי שירות התעסוקה, כמעט חמישית מתושבי העיר מובטלים. בשל המשבר, יש מוסדות חינוך בהם התגייסו ההורים לצד אנשי הצוות, במטרה לדאוג למשפחות שנפגעו כלכלית מהמשבר.

בישיבת בני עקיבא ברעננה, וועד ההורים והנהלת הישיבה דאגו להתרים את ההורים ולגייס כעשרת אלפים שקלים למשפחות בישיבה שידן אינה משגת בעקבות המשבר הכלכלי, במטרה לסייע להן במענקים כספיים לפסח. "מדהים לראות את ההתגייסות של משפחות התלמידים והצוות כולו לנתינה אמיתית", אומר הרב ניר שקורי, ראש הישיבה ברעננה, "עם כל הקושי והאתגר שכולנו חשים בתקופה זו, מתגלים עוצמות של חסד ואהבה בתוך משפחת הישיבה ועל כך שמחתנו הגדולה".

"מדובר בעזרה שניתנה לטובת קניית מוצרי מזון לסדר פסח, ולעבור את החג בשלום", אומר מני לנדא, מנכ"ל הישיבה, "כשפנינו למשפחות, זה היה מאוד מרגש, דיברנו איתן ישירות ואנשים לא האמינו שאנחנו מתקשרים ולא מנסים לעקוץ אותם, אלא לעזור להם, ממש ביקשו לאמת איתנו פרטים".

בגדים וצעצועים למסירה מחוץ לבית הספר ברטוב. צילום דיאנה נוי

גם בבית הספר "ברטוב" התגייסו למען ההורים, וגייסו אלפי שקלים, צעצועים ובגדים לטובת משפחות בבית הספר. "בשל המצב המורכב, בגלל שהרבה משפחות איבדו את ההכנסה שלהם, מצאנו את עצמנו עומדים במצב שיש הרבה משפחות רגע לפני פסח שאין להם פרנסה", אומרת המנהלת סיגל כהן-לויטס, "מלבד התרומה שקרן 'רועי לא אחסר' העניקה לחלק מההורים בבית הספר שלנו, הבנו שיש כמות גדולה מאוד של משפחות שצריכות סיוע, אז נרתמנו גם אנחנו לצד הנהגת ההורים. הצלחנו לגייס חמשת אלפים שקלים לטובת אותם הורים. תרמנו גם בגדים, משחקים ונעלים. כל מה שהיה אפשרי לתרום, נתנו".

צעצועים שנתרמו לילדי צוות ביה"ח מאיר. צילום ועד הורים מגד

בבית הספר "מגד" שמו זרקור על ילדי הצוותים הרפואיים, וגייסו כמעט אלפיים שקלים לרכישת צעצועים לילדי אנשי הרפואה הנמצאים בחזית מאבק הקורונה. "קנינו משחקים שמיועדים לילדי צוותי הרפואה, אנשים שבקושי רואים את הילדים שלהם כי הם עובדים שעות ארוכות בשל המשבר", אומר דרור כהן מהנהגת ההורים בבית הספר, "חילקנו חלק מהצעצועים לילדים בבית הספר שההורים שלהם עובדים במגזר הרפואי, ואת שאר הצעצועים הענקנו לילדים של אנשי הצוות בבית החולים מאיר, לצד ברכות שכתבו הילדים בבית".

דרור כהן עם שתילים לצוות החינוכי בבית הספר מגד. צילום ועד הורים מגד

במגד לא שכחו גם להוקיר תודה לאנשי הצוות, ששומרים על קשר מרחוק עם התלמידים וממשיכים במאמץ הלימודי. "רכשנו עציצים ממגדלים בעוטף עזה שלא הצליחו למכור את הסחורה שלהם, ואז עברנו בית-בית אצל כל אנשי הצוות של בית הספר וחילקנו להם", אומר דרור, "גייסנו לשם כך בערך אלף שקלים, וזה היה גם מאמץ לוגיסטי, אבל כמובן רצינו להראות את ההערכה שלנו לאנשי הצוות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר