ברית מילה ברחוב בר אילן

במרפסת ועם מאתיים אנשים בזום: כך חגגו ברית מילה ברעננה. צפו בטקס המיוחד

עם שכנים במרפסות, וקרובי משפחה משלוש יבשות שונות בזום, אנאל וג'רמי סוויסה מרעננה חגגו את טקס ברית המילה של בנם בצל הקורונה. "את הברית הזאת לא נשכח", אומרת אנאל

פורסם בתאריך: 15.4.20 20:01

בעקבות משבר הקורונה, גם אירועים משפחתיים כמו חתונות או בריתות נאלצו להשתנות בצורה דרמטית ולהתאים את עצמם להנחיות החדשות של משרד הבריאות. כך אנאל וג'רמי סוויסה מרעננה, חגגו השבוע את ברית המילה של בנם בצורה יוצאת דופן, במרפסת ביתם, בנוכחות מצומצמת של המשפחה הקרובה.

"היינו רק אנחנו, המוהל, הסנדק של הבן שלנו, אחותי עם בעלה, הילדים שלנו, וזהו", מספרת האם, אנאל סוויסה, "המוהל קרא גם למישהו שתקע בשופר, שהיה אצלנו רק לכמה דקות, וכל השכנים של הבניינים בסביבה יצאו למרפסות. מי שלא היה לו גישה למרפסת, עמד במסדרון מחוץ לדלת שלנו והאזין לתקיעת שופר".

איך התכוננתם לזה?
"קודם כל לא ידענו בכלל אם זה בן או בת, בחרנו שלא לדעת. כשהוא נולד, שקלנו איך לעשות את הברית. החלטנו לעשות את זה אצלנו בבית, במרפסת. היה ממש מיוחד. כל הסט של המוהל היה חד פעמי, של משרד הבריאות, ועשינו זום עם מאתיים איש, קרובי משפחה וחברים מצרפת, ארצות הברית, ישראל, מכל העולם. גיסי עובד בחברת הייטק אז הוא ארגן את זה כמו שצריך. כולם הרגישו שהם היו בבית שלנו וחגגו איתנו ממש".

איך הרגשתם?
"זה היה מאוד מיוחד, בגלל שהיינו בחוץ, והייתה תקיעת שופר, וכולם היו במרפסות, הרגשתי שהיינו בעולם אחר. את הברית הזאת לא נשכח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר