בצל הקורונה: עשרות כלבים וחתולים אומצו ברעננה

מאז תחילת משבר הקורונה, בכלבייה העירונית מדווחים כי אומצו מעל ארבעים כלבים ותשעה חתולים, כמות שיא של אימוצים. "אני לא זוכר את הכלבייה ככה אף פעם", אומר הוטרינר העירוני

פורסם בתאריך: 20.4.20 09:11

למרות ואולי בגלל העובדה שרוב תושבי רעננה ספונים בביתם, מתחילת משבר הקורונה שהחל לפני כחודש וחצי, בכלבייה העירונית מדווחים על גל אימוצים חריג. מדובר על אימוצים של למעלה מארבעים כלבים ותשעה חתולים, כמות שיא בזמן כל כך קצר, שהשאירה את הכלבייה והחתולייה כמעט ריקים לחלוטין.

"זה בא לנו בהפתעה. פתאום מתחילת המשבר, התחלנו לקבל בממוצע כמעט מאתיים טלפונים ביום מאנשים שרצו לאמץ כלבים", אומר רוני וילדר, הוטרינר העירוני, "במהלך שבוע רגיל יש לנו חמישה או שישה אימוצים, וכאן היה לנו פשוט שיטפון. העמותה פשוט קרסה מרוב טלפונים".

מה לדעתך הוביל לגל האימוצים החריג?
"אני חושב שכמה דברים הובילו לזה. קודם כל פעם אנשים שחשבו לאמץ כלב, ולא היה להם זמן להרגיל את הכלב לבית, עכשיו פתאום יש להם את כל הזמן שבעולם, כי הם נמצאים בבית רוב הזמן. וזה גם סוג של נחמה, זה משהו שנותן לך אהבה וחום ומכניס שמחה הביתה, ואני חושב שזה השילוב של שני הדברים האלה ביחד. קיבלנו עד כה אלפי טלפונים".

מה המצב של הכלבייה עכשיו? עדיין יש כלבים וחתולים שמחפשים בית?
"רוב הכלבייה לשמחתי ריקה, וכרגע נשארו בערך עשרה כלבים ושישה חתולים. אני לא זוכר את הכלבייה ככה אף פעם. ביומיום חסרים לנו מקומות, ופתאום עכשיו זו מציאות שאני לא הכרתי מימיי".

תושבים המעוניינים לאמץ בעל חיים מהכלבייה יכולים לפנות לטלפון 054-4429729


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר