תחרות השחייה בבריכה העירונית, קרדיט אסף שדה
תחרות השחייה בבריכה העירונית, קרדיט אסף שדה

נמשכת החזרה לשגרה ברעננה: מגרשי הספורט, הבריכה העירונית ותנועות הנוער חוזרים לפעילות

כל הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות ותחת מגבלות. גם ליגת הרעננט תשוב לפעילות וכך גם חוגי הספורט בבתי הספר

פורסם בתאריך: 31.5.20 13:37

עיריית רעננה ממשיכה בחזרה מדורגת לשגרה ופותחת לציבור את כלל מגרשי הספורט בעיר וכן מחזירה לפעילות את תנועת הנוער, את חוגי הספורט העממי במתקני הספורט, הבריכה העירונית וליגת "רעננט". כלל הפעילות תתקיים תוך שמירה על הנחיות הבריאות ו"התו הסגול".
מגרשי הספורט ברחבי העיר נפתחו לפני החג, ביום רביעי, לרבות מגרשי הכדורסל, הכדורגל, הכדורעף והספורטק, ומגרשי הספורט בבתי הספר. המגרשים נפתחו תוך שמירה על הנחיות הבריאות להתמגנות מפני וירוס הקורונה לרבות עטיית מסיכה, שמירה על מרחק מהמתאמנים, הימנעות מהתקהלות ועוד. גם הפעילות של תנועות הנוער וארגוני הנוער חזרו אתמול וזאת בהתאם ללוחות הזמנים והפעילות של כל אחת מהתנועות. החל מהיום, יום ראשון, מתחדשת פעילות תכניות המנהיגות ומרכזי הנוער, תכנית נאסא, המד"צים, המרתף ועוד.
החל ממחר, יום שני, 1.6.20, יפתחו חוגי הספורט לספורטאים העממיים בכל הגילאים במרכזי הספורט השונים בעיר, לרבות מגרשי הטניס, הסקווש, והבריכה העירונית, שתיפתח במקביל למנויים, וכן תשוב לפעילות ליגת הרעננט.
פעילות חוגי הספורט בבתי הספר, וכן המועדונים הבית ספריים, יחזרו אף הם לפעילות החל ממחר, יום שני. הפעילות תתקיים בכפוף להנחיות משרד הבריאות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר