חומוס תנעמי. צילום פרטי
חומוס תנעמי. צילום פרטי

לקחו אחריות: בעלי חומוס תנעמי הודיעו על סגירה לכשבוע לאחר ששלושה עובדים נדבקו בקורונה

השלושה הם תלמידים שעובדים במקום. הבעלים החליט לסגור למרות שלא קיבל הודעה רשמית על כך, כל העובדים נשלחו לעשות בדיקות קורונה. "זה לא פשוט, אבל בריאות לקוחותינו קודמת לכל", מסביר אור בן אפרים

פורסם בתאריך: 8.7.20 20:05

למרות שלא קיבלו הודעה רשמית על סגירה, הבעלים של מסעדת חומוס תנעמי מרחוב אחוזה ברעננה, החליטו היום (רביעי) לסגור את המסעדה. זאת לאחר שנודע להם ששלושה מתלמידי מטרו ווסט שעובדים אצלם, עשו בדיקות קורונה ויצאו חיוביים. בהודעה שפרסמו על דלת המקום נכתב: "במסגרת בדיקות לקורונה שנערכו לתלמידי התיכונים ברעננה, נמצא כי שלושה תלמידים שאומתו עובדים אצלנו במסעדה. למרות שלא קיבלנו כל הודעה מהרשויות, החלטנו לקחת אחריות ולשלוח את כל עובדי המסעדה לבדיקה. למרות הנזק הרב שיגרם לנו, למען בריאות לקוחותינו ותושבי רעננה, החלטנו לעצור את פעילות המסעדה עד שתתקבלנה תוצאות הבדיקה. בריאות לכולם ובתקווה שנשוב בקרוב. צוות חומוס תנעמי".

המודעה של חומוס תנעמי

המודעה של חומוס תנעמי

הבעלים אור בן אפרים אמר היום לצומת השרון: "אנחנו עובדים בחומוס 12 איש ואתמול בערב קיבלתי תשובה משלושת התלמידים שהם יצאו חיוביים. לכן החלטנו, שלמרות שלא קיבלנו הודעה, לסגור את המקום. קודם כל אנחנו צריכים לשמור על הבריאות שלנו וכמובן לשמור על בריאות הלקוחות שלנו", הוא מסביר. "מתוך כל העובדים, בסך הכל שני עובדים קיבלו הודעת איכון שהם צריכים להיכנס לבידוד, אך למרות זאת החלטנו לקחת אחריות. כל העובדים ייבדקו לקורונה, חלק נבדקו והשאר ייבדקו בהמשך השבוע ולצד זה, המקום יהיה סגור עד יום שישי הבא, משום שמהרגע שפגשנו אותם חלף בין שבוע לשבועיים. אחרי שקיבלתי הודעה, הודעתי לכל הספקים שלנו לא להגיע".

חומוס תנעמי צילום פרטי

חומוס תנעמי צילום פרטי

איך זה ישפיע ומבחינה כלכלית?
"סוף שבוע ובעיקר יום שישי, זה היום הכי חזק שלנו בשבוע, זה כמו שלושה ימי עבודה רגילים, זה לא פשוט, אבל הבריאות קודמת לכל. אני כמעט בטוח שכולנו נצא שליליים, כי אנחנו שומרים על הכללים, תמיד עם מסכות ועל פי הכללים. אני מקווה שכבר בשישי הבא נפתח מחדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אורי – אלוף היית מאז ומעולם! יסתיים השבוע הזה וכולנו נבוא לחומוס!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר