החרדי שמשה את שני הנערים מהמים צילום מתוך סרטון

מיהו הגבר האלמוני שהציל ביום שישי מטביעה נערה מרעננה? | וידיאו

הגבר האלמוני זינק למים בעקבות השניים ואחרי שמשה אותם אל החוף עזב את המקום. פראמדיק שהיה במקום סיפר: "הוא לא נתן פרטים, הוא אמר משהו כמו 'הכל מידי השם' ועזב את המקום"

פורסם בתאריך: 13.7.20 19:06

גבר אלמוני הציל ביום שישי לפנות בוקר מטביעה, בחוף הכוכבים בהרצליה, נער ונערה שנכנסו למים בזמן החשיכה והתרחקו למרחק של כ-200 מטרים מהחוף, התקשו לצאת בחזרה וקראו לעזרה. החרדי האלמוני נכנס אחרי השניים למים ולאחר שמשה אותם אל החוף עזב את המקום. הנערה היא תושבת רעננה.

נידאל עודה, האחראי על ניקיון החוף מטעם העירייה, שמע את הקריאות לעזרה בדיוק כשפתח את היום והלך להביא את הציוד מהחניון הדרומי. "שמעתי פתאום קול של ילדה צועקת והבנתי שהיא עומדת לטבוע", הוא מספר, "היה אחד דתי שרץ ונכנס למים והוציא אותה ואת החבר שלה בריאים ושלמים. אני בינתיים הזעקתי כוחות, כולל את השיטור הימי ואמבולנסים".

לצומת השרון נודע כי השניים היו חלק מחבורת נערים בני 16 עד 18 שהתארחו במלון סמוך והלכו לשחייה לילית. החברים האחרים יצאו מהמים בשלום ואילו השניים האלה לא הצליחו לצאת מהים.

עודה אומר שלדעתו השניים היו בערך כרבע שעה במים בעומק של כ-200 מטרים. "הצלנו את החיים שלהם", הוא מספר, "זה היה ים גבוה. לא נבהלתי וידעתי שאם הדתי היה מסתבך הייתי נכנס פנימה כדי להציל את כולם. הייתי בעבר בהרבה מקרים דומים וכבר הצלתי אישה מבוגרת במים עוד בתקופת ראש העירייה הקודם".

פארמדיק מד"א, תומר, שהגיע למקום סיפר: "זה היה בחמש בבוקר. הגעתי למקום בתוך 5-4 דקות מרגע קבלת הקריאה במד"א. כשהגעתי היו נער ונערה מחוץ למים, הנער שכב על החול והיה בקוצר נשימה קל, הנערה הסתובבה והייתה בלחץ. נתנו לה טיפול במקום והיא פונתה לבית החולים מאיר. הנער לדעתי לא הועבר לבית החולים. היה שם גבר חרדי והבנתי שהוא זה שהציל את הנערה, אבל הוא לא נתן פרטים. אמר משהו כמו 'הכל מידי השם' ועזב את המקום. אני קורא לאנשים לא להיכנס לים, בטח שלא באזור לא מוכרז וכשאין שירותי הצלה. הם היו יכולים למות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליאת

    כל הכבוד לצעיר החרדי. יש צדיקים שעושים מעשים טובים מבלי לרוץ לתקשורת ולהתפאר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר