דרורה כהן
דרורה כהן

סגנית ראש העירייה דרורה כהן נדבקה בקורונה, ברוידא וקריסטל נכנסו לבידוד

קודם לפרסום השמות נשמעה ביקורת ברשתות על כך ששמה של כהן, כמו גם האירוע העירוני בו נכחה יחד עם הבכירים, לא פורסמו רשמית. ביקורת נשמעה גם על השמירה על ההנחיות באירוע המדובר

פורסם בתאריך: 21.9.20 07:57

סגנית ראש עיריית רעננה, דרורה כהן, היא חברת המועצה אשר נדבקה בקורונה. כהן העלתה אתמול, מוצ"ש, פוסט ובו כתבה שהיא נמצאה חיובית לקורונה. "אתמול בחג קיבלתי תשובה שנמצאתי חיובית לקורונה. לנוכח זאת נכנסתי מיד לבידוד ונמנעתי לחלוטין ממגע עם כל הסובבים. משרד הבריאות בשיתוף עם העירייה ערכו חקירה אפידמיולוגית והודיעו לכל מי שהיה איתי במגע כי עליו להיכנס לבידוד. מאחלת לכולם בריאות שלמה ומקווה לעבור את זה בשלום ובמהירות".

ברוידא נכנס לבידוד אחרי שנחשף לחולת קורונה


מוקדם יותר, ביום שישי, פרסם ראש העירייה חיים ברוידא פוסט בדף הפייסבוק שלו, שנודע לו שבאירוע עירוני בו השתתף הוא נכח בקרבתה של חולה מאומתת ולנוכח זאת ומתוך אחריות וחובה, הוא יכנס לבידוד עד השלמת 14 יום מיום החשיפה. גם ניר קריסטל, ממלא מקום ראש העירייה, פרסם אמש פוסט ובו כתב שלאור החשיפה לחולת קורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הוא נכנס לבידוד עד ליום ה- 29/9.
טרם פרסום הפוסטים של ברוידא, כהן, וקריסטל, הייתה ביקורות ציבורית בקבוצות הפייסבוק השונות על כך שיש חולה מבין חברי המועצה והעירייה לא חשפה את שמו. מי שהעלה זאת לראשונה הוא אבי גבע, מנהל קבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה", אשר כתב שחבר מועצת העיר נמצא חיובי לקורונה וכתוצאה מכך נכנסים עשרות נבחרי ציבור ועובדי עירייה שהיו במגע לבידוד. בהמשך פרסם שהאירוע החגיגי אשר הכניס לבידוד חברי מועצה רבים וביניהם את ראש העירייה התקיים בגלריה באגם ובו נכחה כהן ואף פרסם תמונה של הנוכחים באירוע. "זהו האירוע החגיגי שהתקיים לפני ימים בודדים בגלריה באגם, בהשתתפות ראש העיר וחברי מועצת העיר, שבגינו הם הוכנסו לבידוד קורונה. אחת המשתתפות היא סגנית ראש העיר דרורה כהן שבדיעבד אומתה כחיובית לקורונה. שימו לב לצפיפות ולאי חבישת מסיכות של חלק מהנוכחים. מחזות כאלו גורמים לתחלואה ובידוד, ויותר מכך, משדרים בימים אלו הפקרות מותרת לתושבים", הוא כותב.
בדף הפייסבוק העירוני נכתב בנושא: "בהמשך לשיח ברשתות על חולה מאומתת מקרב נציגי הציבור, חשוב לנו להבהיר כי משרד הבריאות בשיתוף פעולה מלא עם עיריית רעננה השלים את החקירות האפידמיולוגית וכל הנדרשים להיכנס לבידוד עקב חשיפה לנציג הציבור שהתגלה כחולה מאומת קיבלו הודעות אישיות. כל הישיבות, האירועים והפעילויות העירוניות התנהלו על פי כללי התו הסגול ולא התבצעה הפרה של הנהלים. עם זאת, על פי הנחיות משרד הבריאות כל מי שבא במגע קרוב עם חולה מאומת נדרש להיכנס לבידוד, ואכן כך היה".

מערכת צומת השרון מאחלת לכהן החלמה מהירה וקלה ובריאות טובה לכולם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד צדוק

    על מה אחראים נבחרי הציבור?!
    האם בריאות התושבים לא חשובה?
    מדוע הם לא משתמשים באמצעים ובתקציבים העומדים לרשותם כדי לצמצם את התחלואה?
    יש כסף, יש מצלמות, יש עובדים ויש מתנדבים.
    אבל אין שום פעילות של נבחרי הציבור למיגור התופעות של אי חבישת מסיכות ואי שמירת ריחוק.
    לצערנו, הם גם נותנים דוגמה אישית גרועה.
    וזו מעילה בתפקידם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר