רחוב אחוזה

במהלך הסגר: העירייה תסייע בביצוע משלוחים מבתי עסק שאינם יכולים לפתוח

את השליחויות יבצעו עובדי עירייה בהתאם להנחיות ואת הפרויקט מובילים המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות של העירייה, בשיתוף אגף משאבי אנוש. אז איך מצטרפים? כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 22.9.20 08:48

עיריית רעננה יצאה ביוזמה שנועדה לסייע לכלל בעלי העסקים בעיר, ובמיוחד לבתי עסק שאינם מוגדרים כחיוניים ואינם יכולים לפתוח בתקופת הסגר, במטרה לאפשר להם להתפרנס גם בתקופה זו. במסגרת היוזמה, תסייע העירייה בביצוע משלוחים מהעסק לבתי הלקוחות בעיר בתקופת הסגר ללא תשלום, וזאת בעזרת עובדי העירייה אשר לא נדרשים לעבוד בתקופת הסגר בתפקידם הקבוע.
את הפעילות מרכז המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות של העירייה, בשיתוף אגף משאבי אנוש שאחראי על העסקת עובדי העירייה. בעירייה מציינים שלשם כך, הוקצו רכבים של העירייה לנושא וכן עובדים שיש ברשותם רכב עירוני, ובוחרים לקחת חלק בפרויקט, מגיעים עם רכבם לביצוע השליחויות (ואליהם יכול להצטרף עובד נוסף לכל רכב). השליחות בפועל מתבצעת ללא מגע ישיר של העובדים עם התושבים והעסקים. בית העסק עצמו מוציא את השליחות לפתח העסק עבור עובד העירייה – השליח, וכל שליחות מגיעה ליעדה לאחר שהשליח מצלצל לתושב בפעמון ביתו או טלפונית ובפועל מניח את השליחות בפתח דלתו.
בעירייה מוסיפים שעד כה נרשמה היענות גבוהה מעסקים מכל התחומים שאין להם קבלת קהל בשל הסגר – מתחום הקמעונאות – עם צפי להצטרפותם של עשרות עסקים נוספים. עסקים המעוניינים להצטרף למיזם, יכולים לפנות למרכז לעסקים, חדשנות ויזמות בטלפון – 09-7400270.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר