סטודנטים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
סטודנטים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

10,000 שקלים: 20 מלגות נוספות לסטודנטים ברעננה

המלגות מוענקות לסטודנטים על ידי העירייה בשיתוף מפעל הפיס, בתמורה לעשייה התנדבותית למען הקהילה בהיקף של 130 שעות לאורך שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 4.10.20 14:05

עיריית רעננה הודיעה על הרחבת תכנית המלגות למעורבות חברתית המוענקת לסטודנטים תושבי העיר בשיתוף מפעל הפיס בחמישים אחוז: מ-40 מלגות שהוענקו אשתקד ל-60 מלגות שיוענקו השנה. הרחבת התוכנית היא פועל יוצא של הכרת הנהלת העיר בתרומה המשמעותית של הסטודנטים לעיר ולתושביה בשגרה ובחירום, הבולטת ביתר שאת במהלך ההתמודדות עם משבר הקורונה

עד כה התקיימה התוכנית במתכונת של הענקת 40 מלגות בגובה 10,000 לסטודנטים תושבי העיר, בתמורה לפועלם ולעשייה התנדבותית למען הקהילה, בהיקף של 130 שעות לאורך שנת הלימודים. במקביל לעשייה החברתית, מלווים הסטודנטים על ידי גורמי היחידה לנוער וצעירים בין היתר בשילובם באירועים עירוניים, מרחבי לימוד ופרויקטים שונים בעיר.

לאור רצון העירייה להגביר את התמיכה בקהל הסטודנטים תושבי העיר, ומתוך הערכה לעשייתם החברתית ככלל, ובהתמודדות עם משבר הקורונה בפרט, החליטה העירייה להגדיל כאמור את מספר הסטודנטים הזכאים ולהעניק את המלגות ל-60 סטודנטים תושבי העיר. המלגות יוענקו לסטודנטים הלומדים לתואר ראשון במוסדות המוכרים ע"י המל"ג או המה"ט, אשר עלו בהגרלה מכלל הזכאים ויזומנו לראיונות התאמה למיזמי ההתנדבות בשבועות הקרובים.

ראש העירייה, חיים ברוידא: "תרומתם של הסטודנטים תושבי העיר לקהילה ברעננה, מצטרפת לכלל העשייה החברתית הענפה בה התברכנו בעיר במהלך ימי הקורונה מקרב כלל חתכי האוכלוסייה וצעירי העיר בפרט. הסטודנטים מהווים את חוד החנית בהתנדבות למען קשישים, אוכלוסיות נזקקות, מיזמי תמיכה בלימודים, שילוח תרופות ועוד, ואנו גאים ושמחים להרחיב את הסיוע הניתן להם בהגדלת מכסת המלגות המעודדות עשייה חברתית זו, ולהוקיר בכך את תרומתם לעיר ולתושביה".

מיכאל רייזמן, סגן ראש העירייה, הממונה על אגף תרבות נוער ופנאי: "העיר רעננה התברכה בשלל גופים ומיזמים התנדבותיים. הרחבת תוכנית המלגות מחזקת את המערך ההתנדבותי העירוני ויוצרת חיבור בין הפרט לבין החברה והקהילה. זוכי המלגות מזוהים עם יסודות של נתינה ודוגמא אישית, מעורבות ועזרה לזולת, ערכים אלו באים לידי ביטוי בתרומתם של הסטודנטים במגוון תחומים של עשייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר