בני הנוער המתנדבים יחד עם נטלי רודולר
בני הנוער המתנדבים יחד עם נטלי רודולר

פרויקט יפה: חניכי תנועות נוער והפעילה החברתית נטלי רודולור אוספים היום מוצרים למשפחות נזקקות

נטלי רודולר מובילה בעיר פעילויות התרמה רבות. בפעילות הזו חברו לרודולר חניכי מחנות עולים ובני נוער נוספים מהעיר. איסוף המוצרים מתבצע היום

פורסם בתאריך: 7.10.20 08:36

תנועת הנוער "מחנות העולים" בשיתוף פעולה עם בני נוער מהעיר, עיריית רעננה ותושבת העיר נטלי רודולר מארגון חסדי אברהם, מגייסים בימים אלה מוצרי מזון יבשים לתושבים ומשפחות נזקקות מהעיר. זאת לאור השפעת משבר הקורונה על מצבן הכלכלי של משפחות רבות, שזקוקות לסיוע. המתנדבים הרבים מבקשים את עזרת הציבור. את המוצרים ניתן להביא עד היום, יום רביעי, ה-7/10, עד השעה 17:00 לכתובת יציאת אירופה 20, קריית שרת רעננה.
מי שמובילה את הפרויקט היא נטלי רודולר, שמידי יום רביעי עורכת חלוקה של פירות וירקות שמגיעים אליה מלקט ישראל לתושבי העיר. "את כל נושא החסד התחלתי לפני כ-15 שנה לאחר שאחד הבנים שלי חלה בסרטן והחלטתי שמי שרוצה חיים צריך להעניק חיים", היא מספרת, "מאז פתחתי את הבית לחסד וגם הבן שלי שהבריא שותף לפעילות".
לצד חלוקת הפירות והירקות בימי רביעי, מקיימת רודולר לאורך כל השנה פעילות התרמה לטובת משפחות נזקקות בעיר, חלוקת חבילות מזון בחגים, וכן עובדת בשיתוף פעולה עם לא מעט גורמים עירוניים ופרטיים. "אחד הפרויקטים היפים שלנו שצבר תאוצה בימי הקורונה זה 'מנה לשניים',, היא מספרת, "זה פרויקט שבו אנחנו עוזרים לבעלי עסקים ברעננה בתקופת הקורונה, לקט ישראל רוכש מהם את המנות ואני מגייסת את המתנדבים ובני הנוער לשלוח את המנות לבתי הנזקקים. פרויקט נוסף הוא של רכישת מנות מקייטרינג שמגיע אלי הביתה ואנחנו מחלקים את המנות למשפחות".

בני הנוער המתנדבים יחד עם נטלי רודולר

ואיך נוצר שיתוף הפעולה עם מחנות העולים?
"בשבוע שעבר מחנות העולים פנו אלי דרך מחלקת התנדבות בעיריית רעננה והגיעו לעזור לארוז פירות וירקות יחד עם הרכזת שלהם שי חביב. בנוסף הגיעה גם קבוצה של בני נוער דתיים עם הרכז שלהם דויד גליס וכך נוצר שמחנות העולים ארזו והנוער הדתי פיזר בבתים ונוצר חיבור ממש יפה ביניהם. מאחר והשבוע אין חלוקת ירקות של לקט ישראל, שי הציעה שלא נשאיר את יום רביעי רדום והם יאספו מוצרים יבשים ויחלקו את זה למשפחות. לשמחתי, אנחנו רואים שיש היענות יפה של תושבים".
כמה חבילות אתם מחלקים כל שבוע?
"בימי רביעי אנחנו מחלקים סלים ללמעלה מ-300 משפחות. יש משפחות ששולחים אליהם הביתה, יש כאלה שמגיעים לקחת ויש אנשים שמתביישים ומגיעים באופן עצמאי בלילה מאוחר ולוקחים לבד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר