סיון ברשי בהט- דוברת עירית רעננה.צילום מיכל סלע
סיון ברשי בהט- דוברת עירית רעננה.צילום מיכל סלע

דוברת העירייה, סיון ברשי בהט, התפטרה מתפקידה

ברשי בהט הודיעה על סיום עבודתה בעירייה אחרי שלוש שנים וחצי בתפקיד ואמרה: "אני מודה על ההזדמנות והאמון שנתנו בי ראשי הערים שעבדתי איתם״

פורסם בתאריך: 25.10.20 08:35

דוברת עיריית רעננה בשלוש וחצי השנים האחרונות,  סיון ברשי בהט, הודיעה על סיום עבודתה כדוברת העירייה וזאת מתוך הרצון לחפש את האתגר הבא. טרם היותה דוברת עיריית רעננה, עסקה כ-20 שנה בתחום יחסי הציבור.  בהט, בת 48, נשואה ואמא לשלושה ילדים, הביאה איתה ניסיון של שנים רבות בתחום התקשורת לתפקיד. גורמים רבים שעבדו מולה בשנים האחרונות ציינו לטובה את ההתנהלות המקצועית שלה לאורך כל הדרך.

ברשי בהט שימשה כדוברת העירייה תחת שלושה ראשי עירייה: זאב בילסקי, איתן גינזבורג ומאז הבחירות תחת ראש העירייה הנוכחי, חיים ברוידא. במסגרת תפקידה כדוברת העירייה היתה שותפה למהלכים עירוניים רבים ויוזמות לשיפור השירות לתושב והקשר עמו, תוך הקמת ערוצי תקשורת חדשניים ואפקטיביים, בין היתר קבוצות הוואטסאפ העירוניות, מגזין החדשות ׳רעננה ב-3 דקות׳, אירוע ׳עירייה פתוחה׳, ערוץ הטלגרם העירוני והקמת פורום תושבים ליצירת שיח פתוח וישיר עם תושבי העיר. במהלך שמונת החודשים האחרונים, מפרוץ משבר הקורונה, ניהלה סביב השעון את מערך ההסברה העירוני ואת מתן מכלול המידע לציבור, הן לתושבים והן לבעלי העסקים.

ברשי בהט אישרה את הדברים ומסרה: "זכיתי להיות חלק מעירייה מובילה הפועלת מתוך תחושת שליחות ומחויבות למען איכות החיים של תושביה. אני מודה על ההזדמנות והאמון שנתנו בי ראשי הערים שעבדתי איתם״. עוד ביקשה לציין: "אני רוצה להודות באופן אישי לצוות דוברות העירייה שעובד ללא הפסקה ונותן את כל כולו למען העשייה הציבורית, ולעמיתיי בעיריית רעננה על שיתוף הפעולה ועבודת הצוות לאורך כל הדרך״.

על התפטרותה של ברשי בהט פורסם אתמול בקבוצת הפייסבוק פורום תושבים רעננה. היא תסיים את תפקידה באמצע ינואר 2021.

חבר המועצה, יקי ודמני, פרסם פוסט בנושא ובו כתב: "סיבה עצובה לדאגה. כולנו צריכים להיות מאוד מודאגים מגל עזיבות של בכירים מעיריית רעננה שלנו. עברו כ-22 חודשים לקדנציה של ראש העיר החדש ומאז עזבו / הועזבו כ-שלושים מנהלים בכירים  … כל מי שרעננה יקרה לליבו חייב להיות מודאג. בהצלחה לכל אלה שסיימו ותודה. שלכם, יקי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר