רחוב אחוזה

העלייה הגדולה בתחלואה: העירייה מבטלת פעילויות רבות והסעות תלמידים ומגבילה את הכניסה לפארק

מוקדם יותר דיווחנו על עלייה נוספת במספר החולים הפעילים ובציון רמזור הקורונה של רעננה. הערב הודיעה העירייה על שורה של הגבלות, ביטול אירועים והגברת האכיפה

פורסם בתאריך: 13.12.20 20:22

עיריית רעננה הודיעה הערב כי בגלל העלייה בתחלואה היא מחמירה את ההגבלות על האירועים והפעילות העירונית, כחלק מהמאבק במניעת התפשטות הקורונה בעיר, ומגבירה את האכיפה אחר הנחיות הבריאות.

בין היתר, יבוטלו האירועים הפרונטאליים בשיתוף התושבים לחנוכה, ותתאפשר פעילות מקוונת בלבד; יבוטלו פעילויות הספורט לנוער ופעילויות הקריוקי לבני הנוער לחנוכה ותצומצם פעילות פארק רעננה ושעות פעילות מגרשי הספורט. כמו כן עם החזרה ללימודים מחופשת חנוכה יבוטלו הסעות התלמידים.  כך הוחלט בהערכת מצב עירונית הבוקר. מוקדם יותר הערב פרסמנו כי ציון הרמזור של רעננה עלה שוב והיא קרובה להגדרה כעיר כתומה. כמו כן פרסמנו על עלייה נוספת במספר החולים הפעילים.

כנסו כאן לקרוא על תמונת המצב המעודכנת להערב של הקורונה ברעננה

במהלך השבוע צפוי להתקיים בעיר מבצע אכיפה מקיף לאכיפת הנחיות הבריאות במגזר העסקי כמו גם בקרב תושבי העיר. פעילות תנועות הנוער בעיר תתקיים תחת מערך פיקוח הדוק, ודרישה מנציגי התנועות להשתתפות בהדרכה כוללת בנושא הקורונה כתנאי להפעלתן. במידה ויימצא כי הפעילות לא מקיימת בהתאם לתקנות היא תופסק. אירועי הדלקת הנרות לגמלאי העיר יתקיימו בקפסולות מוקטנות ותוך הגברת הפיקוח על מילוי הנחיות. בתחום הספורט יחולו הגבלות על שעות הפעילות, עם החלטה על כיבוי האורות בכלל המגרשים בשעה 21:00, לרבות פעילות הספורטק שתסתיים בשעה 21:00, ובו יוגבר מערך האכיפה.
פארק רעננה יגביל פעילותו: העירייה הודיעה על הגבלת הכניסה לפארק במהלך סופי השבוע ל-3,000 איש בלבד, וכן על הגבלת כניסת קבוצות מאורגנות של תושבי החוץ באמצע השבוע. כמו כן, לאורך שעות הפעילות, תישמע ברחבי הפארק הקלטה ייזומה ובה הנחיות הבריאות כשירות לציבור וחידוד הנהלים. במקביל מרחיבה העירייה את גיוס המתנדבים לסיירת הקורונה, להרחבת סיורים יזומים בפארק בסופי השבוע.

העירייה הודיעה כאמור על ביטולן של שורת פעילויות ואירועים: יבוטלו פעילויות ייעודיות פרונטליות שתוכננו לבני הנוער, בהן פעילות קריוקי לחנוכה וביטול מיזם פעילויות הספורט לבני הנוער "שחקו נא" של פתיחת מגרשי הספורט לבני הנוער, למעט מגרשי הטניס.
יבוטלו כלל הפעילויות הפרונטאליות שתוכננו לחנוכה בשיתוף התושבים למעט המטווח המתוכנן ליום שני ה-14.12. יתאפשרו פעילויות מקוונות בלבד, בהשתתפות חברי הפקת האירוע בלבד, וכן תתאפשר פעילות "רכב השמחה" שתוגבל לתנועה בלבד ללא עצירות.
בתחום החינוך, יבוטלו כאמור שירותי הסעות התלמידים לבתי הספר החל מחזרת התלמידים למוסדות הלימוד לאחר חופשת חנוכה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר