אחוזה רעננה צילום עזרא לוי
אחוזה רעננה צילום עזרא לוי

תלמידי החטיבות, התרבות ובתי הכנסת: כך נראית הפעימה השנייה של היציאה מהסגר ברעננה

פעילות הספורט מתחדשת, קרית הספורט והנופש נפתחת מחדש, ובמוסדות התרבות נערכים לחידוש המופעים תחת המגבלות: הפעימה השנייה ברעננה, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.2.21 08:22

העירייה הודיעה על ההקלות בסגר שיהיו ברעננה, בעקבות היציאה ההדרגתית מהסגר עליה החליטה הממשלה, זאת במהך לאישור תקנות הפעימה השנייה ליציאה מהסגר.

חינוך: תלמידי כיתות ה'-ו' בבתי הספר היסודיים בעיר, וכן תלמידי י"א-י"ב, שבו אתמול (ראשון) בבוקר למוסדות החינוך באופן הדרגתי (ה'-ו' שלושה ימים במוסדות החינוך, וי"א-י"ב- יומיים), ומצטרפים לגני הילדים ותלמידי כיתות א'-ד' שכבר שבו למוסדות החינוך בפעימה הראשונה. יתר שכבות הלימוד, ז'-י' – ימשיכו בלמידה מקוונת, וכן בלמידה בשטח פתוח – במתכונת לימוד שהורחבה מ-10 ל-20 תלמידים בקבוצה, בשכבות אלו יושם דגש על המעטפת הרגשית וחיזוק הקשר הבינאישי של התלמידים וצוותי החינוך. יצוין כי פורום 15 הרשויות החליט אתמול להחזיר את תלמידי ז'-י' לבתי הספר כבר ברביעי הקרוב, עיריית רעננה שחברה בפורום טרם הודיעה על הצטרפות למהלך. ממשרד החינוך נמסר בתגובה להודעת פורום ה-15: "במדינת ישראל יש חוק, שכולנו מחוייבים לפעול על פיו. אנחנו סומכים על הרשויות, כמנהיגי ציבור, שישמרו על החוק ויפעלו בהתאם להנחיות קבינט הקורונה, שהוא הגוף המנחה בעת חירום".
כמו כן הוחלט כי תתאפשר פעילות של תנועות וארגוני נוער בשטח פתוח, תתאפשר פעילות חוץ של מפעילים חיצוניים בגני ילדים ובתי ספר עפ"י המתווה שאושר במרחב הפתוח, ויתאפשרו טיולים חד יומיים במסגרות החינוך שפועלות. עוד נמסר כי החינוך המיוחד ירחיב המענה לתלמידים, במעבר לעבודה שישה ימים בשבוע בכל המסגרות, וכן חזרה לפעילות של צהרוני העיכוב ההתפתחותי. במהלך חג פורים יוענק מענה מורחב לילדי העיר בחינוך המיוחד, בכפוף לגיוס כוח אדם, בהפעלת הגנים התקשורתיים והצהרונים במהלך החג.

תרבות: גמלאי העיר, שבו אתמול לפעילות ספורטיבית מודרכת בפארק רעננה, בהתאם להנחיות, והפעילות באוויר הפתוח צפויה להתרחב בכפוף להנחיות. מוסדות התרבות בעיר נערכים לפתיחה לאירועים במתכונת הבאה – עד 75% מהתפוסה המרבית של המקום, ובלבד שלא יעלה על 300 אנשים במבנה או על 500 אנשים בשטח פתוח. ההשתתפות באירועים במסגרת התו הירוק ובכפוף להצגת תעודת מחלים/מתחסן. הצפייה באירוע תתקיים בישיבה בלבד, ללא ריקודים, וללא אכילה במקום שבו מתקיים האירוע. כמו כן הספריות העירוניות נערכות לחזרה לפעילות במתכונת מלאה, לרבות קבלת קהל, בכפוף להנחיות הבריאות והתו הסגול.

ספורט: בהתאם לתקנות מנהל הספורט תשוב הפעילות בענפי הספורט ההישגי על כל רבדיו: כדורגל נוער, כדורסל נוער, כדורעף, כדור-יד, התעמלות אומנותית, התעמלות מכשירים, אתלטיקה, אקרובטיקה, טריאתלון אומנויות לחימה ובדמינטון. קריית הספורט והנופש תשוב לפעילות מלאה לרבות בריכת השחייה וחדרי הכושר, בכפוף לתו הירוק ובהצגת תעודת מתחסן או מחלים, וכן ישובו לפעילות מגרשי הטניס והסקווש.

בתי תפילה: בתי הכנסת בעיר ישובו לפעילות בהתאם לתו הירוק – בתפוסה של עד 50% או לחילופין בהתאם לתו הסגול ולהגבלות ההתקהלות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר