מופע במטרווסט, צילום מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפני סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים

מרגיז: מאות תלמידים חזו במופע סטנדאפ במטרווסט ללא מסכות

במשרד החינוך הבהירו כי הם רואים את האירוע בחומרה. העירייה: "נושא שמירה על ההנחיות והקפדה על עטיית מסיכה חודדו לתלמידים"

פורסם בתאריך: 29.11.21 13:12

מדאיג: על אף מצב הקורונה, העלייה התחלואה ו-וראינט האומיקרון החדש, מאות תלמידי תיכון ברעננה תועדו השבוע צופים במופע סטנדאפ בבית הספר, ללא מסכות וללא שמירה על נהלי הקורונה. ביום ראשון השבוע התקיימה בתיכון "מור מטרו-ווסט" ברעננה, שבו לומדים מאות תלמידים, הופעת סטנדאפ של הקומיקאי חן מזרחי. בסרטון שעלה לרשת החברתית, נראו מאות תלמידים יושבים בצפיפות זה לצד זה, כאשר בודדים בלבד עוטים לפניהם מסכות, כמתבקש. הסיפור פורסם לראשונה בישראל היום.

בעירייה עידכנו כי האירוע התקיים בשטח פתוח ובהתאם להנחיות. אלא שמבדיקה שערכנו, על אף ההנחיות המתירות על התקהלות, הנחיית משרד הבריאות גורסת כי כאשר מדובר על התקהלות של מעל 100 משתתפים חלה חובת עטיית מסיכה, גם בשטח פתוח.

ראוי לציין כי על פי נהלי הקורונה, חלה חובת עטיית מסכה מכיתה א' ומעלה בכיתות, במרחבי הלימוד ובכל פעילות חינוכית במבנים/מרחבים סגורים לרבות בזמן הסעה מאורגנת (למעט בבחינות, בשיעור חינוך גופני ואלו הפטורים בהתאם לדין). בנוסף, בנוגע להתקהלויות בתוך המוסד החינוכי, על פי הנחיות משרד החינוך ניתן לקיים התקהלות בשטח פתוח עד 1,000 משתתפים (צוות חינוכי, הורים ותלמידים וכו') בהתאם לכללי הכניסה למוסד החינוכי, במבנה ניתן לקיים התקהלות של עד 100 משתתפים (צוות חינוכי, הורים ותלמידים וכו') בהתאם לכללי הכניסה למוסד החינוכי, בעוד התקהלות במבנה או באולם מעל 100 ועד 600 משתתפים מותרת תחת כללי התו הירוק.

מעיריית רעננה נמסר: "ההופעה נערכה במתחם האמפי הגדול והפתוח של בית הספר, ונערך באישור הגורמים הרלוונטיים. נושא שמירה על ההנחיות והקפדה על עטיית מסיכה חודדו לתלמידים. לאור המוצג, נשים לב להקפדה יתרה בהמשך".

ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך רואה את האירוע בחומרה רבה. מפקחת בית הספר תקיים בירור מקיף מול מנהל בית הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן מ.

    נראה לכאורה שטענת העירייה והעומדים בראשה על חשבוננו, שוב איננה אמת בלשון המעטה:
    "בעירייה עידכנו כי האירוע התקיים בשטח פתוח ובהתאם להנחיות", כאשר עפ"י התמונות שבכתבה ולכאורה מהאירוע עצמו, מדובר בפעילות בתוך מבנה/מרחב סגור, וזה זועק דרשני.
    .
    וכמוזכר בכתבה עצמה "ראוי לציין כי על פי נהלי הקורונה, חלה חובת עטיית מסכה מכיתה א' ומעלה בכיתות, במרחבי הלימוד ובכל פעילות חינוכית במבנים/מרחבים סגורים" כמו מקום עריכת האירוע המדובר.
    ומשכך לכאורה אף בוצעה פה עבירה פלילית על כל המשתמע מכך.
    .
    https://www.tzomet-ran.co.il/news/56924

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר