לורי ורדי ז"ל ואלון ורבר ז"ל, נרצחו במסיבה ברעים, צילומים דוברות העירייה
לורי ורדי ז"ל ואלון ורבר ז"ל, נרצחו במסיבה ברעים, צילומים דוברות העירייה

אבל גדול וכאב עצום: לורי ורדי ז"ל ואלון ורבר ז"ל מרעננה נרצחו במסיבה ברעים

לורי ז"ל הייתה מלאת שמחת חיים ותוססת, שהפיצה אהבה על כל הסובבים אותה", נכתב בהודעת העירייה, "אלון, בוגר תיכון מטרווסט, היה בחור מבריק וחכם, אהב את משפחתו ודאג תמיד לעזור לכולם"

פורסם בתאריך: 14.10.23 10:59

אבל כבד וכאב גדול: הותר לפרסום כי שני צעירים מרעננה, לורי ורדי ז"ל ואלון ורבר ז"ל,  נרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים במסיבה ברעים בשבת האחרונה.

מהעירייה נמסר: "בשברון לב וכאב גדול אנו מודיעים על מותם של לורי ורדי ואלון ורבר, בני עירנו, אשר נרצחו במתקפת הטרור האכזרית בדרום הארץ. לורי, שלמדה בבית ספר הדר בעיר, הייתה בחורה יפה, מלאת שמחת חיים ותוססת, שהפיצה אהבה על כל הסובבים אותה. אלון, בוגר תיכון מטרווסט, היה בחור מבריק וחכם, אהב את משפחתו ודאג תמיד לעזור לכולם. עיריית רעננה מחזקת את משפחות השכול, אשר איבדו את היקר להן מכל. יהי זכרם ברוך".

מתיכון מטרווסט נמסר: "בצער רב וביגון כבד, אנו מודיעים על מותו של בוגר מטרווסט – אלון ורבר אשר נרצח במתקפת הטרור האכזרית בסמוך לקיבוץ רעים. אלון, בוגר מחזור כ"ב, היה תלמיד חייכן וטוב לב שנהג לשמח ולהצחיק את סביבתו וחבריו ודאג לסייע לזולת בכל עת. אנו משתתפים בצערה הכבד מנשוא של משפחת ורבר ובצערם של חבריו ומכריו של אלון. יהי זכרו של אלון ברוך".

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר