סרן עידו ברוך ז"ל (משמאל) וסמל אמיתי אבן שושן ז"ל
סרן עידו ברוך ז"ל (משמאל) וסמל אמיתי אבן שושן ז"ל

בוקר קשה: ארבעה חיילי צה"ל נהרגו, בהם נכדו של חבר מועצת העיר רעננה לשעבר

קשה וכואב: ארבעה לוחמים נהרגו באזור חאן יונס. בהרוגים סרן עידו ברוך ז"ל, נכדו של דן ברוך ז"ל שהיה מורה ומחנך וחבר מועצת עיר, וסמל אמיתי אבן שושן ז"ל, בוגר ישיבת בני עקיבא ברעננה

פורסם בתאריך: 7.4.24 08:53

בוקר קשה  וכואב במיוחד: דובר צה"ל התיר לפרסום כי ארבעה חיילי צה"ל נהרגו אתמול בצהרים (שבת) בדרום רצועת עזה. על פי דיווחים, מחבלים יצאו בהפתעה מפיר מנהרה וירו על החיילים. מטווח קצר. בהרוגים סרן עידו ברוך ז"ל מתל מונד. האירוע הקשה היה באזור הציר הלוגיסטי של צה"ל ברצועת עזה, באזור חאן יונס. אחד החללים, סרן עידו ברוך ז"ל, הוא תושב תל מונד, נכדו של דן ברוך ז"ל, שהיה חבר מועצת העיר רעננה. סמל אמיתי אבן שושן ז"ל מעזריאל, הוא בוגר ישיבת בני עקיבא רעננה.

אלו שמות החללים שמסר דובר צה"ל:

– סרן עידו ברוך (Ido Baruch), בן 21, מתל מונד, מפקד צוות בביה"ס לקומנדו, שירת ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו.

– סמל אמיתי אבן שושן (Amitai Even Shoshan), בן 20, מעזריאל, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו.

– סמל ריף הרוש (Reef Harush), בן 20, מקיבוץ רמת דוד, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו.

– סמל עילאי צעיר (Ilai Zair), בן 20, מקידר, לוחם בהכשרה בביה״ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו.

מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן.

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר הבוקר: "כואבים את נפילתם בקרב בעזה של ארבעה חיילי צה"ל. שניים מהם בעלי זיקה לרעננה. סרן עידו ברוך (21) הוא נכדם של דן ברוך ז"ל ושרה (תבדל"א). דן ברוך היה מורה, מחנך וחבר מועצת העיר רעננה. סרן ברוך מתל מונד, היה מפקד צוות בביה"ס לקומנדו, ושירת ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו.
סמל אמיתי אבן שושן (20) מעזריאל, הוא בוגר ישיבת בני עקיבא ברעננה. הוא היה לוחם בהכשרה בביה״ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו. מבכים גם את נפילתם באותו קרב של סמל ריף הרוש (20) מקיבוץ רמת דוד וסמל עילאי צעיר (20) מקידר".

מהמועצה המקומית תל מונד נמסר הבוקר: "תל מונד מרכינה ראש בצער רב וביגון כבד עם היוודע דבר נפילתו של סרן עידו ברוך, בן 21 מתל מונד, מפקד צוות בביה"ס לקומנדו, שירת ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. ההלוויה תתקיים היום, יום ראשון, כ״ח באדר ב׳, ה- 07/04/2024 בשעה 16:00 בבית העלמין בתל מונד. נלווה את עידו ז"ל ונחלוק לו כבוד אחרון, תושבי היישוב נקראים להצטרף עם דגלי ישראל וללוות עם מסע הלוויה שיצא מבית המשפחה ברחוב המרגלית 50 ועד לבית הקברות בשעה 15:00. המסע יעבור דרך הרחובות: אבני חן, דרך הלורד, ככר הבנות, דרך הראשונים והפרדס, עד לבית הקברות. אנו כואבים עם המשפחה וחובקים אותה בשעתה הקשה".

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

אתמול נמסר כי שני לוחמי צה"ל מגדוד 46, חטיבה 401, נפצעו בשבת בבוקר באורח קשה במרכז רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר