סמ"ר אלי חיים אמסלם ז"ל, צילום עיריית רעננה
סמ"ר אלי חיים אמסלם ז"ל, צילום עיריית רעננה

"רעננה שבורה וכואבת": סמ"ר אלי חיים אמסלם נהרג בקרב ברצועת עזה

אמסלם ז"ל היה בן 21 בנופלו ושירת כלוחם בגדוד נצח יהודה. הוא עלה עם משפחתו לארץ מצרפת בשנת 2015. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 22.5.24 17:27

כאב גדול: בשעות האחרונות נודע כי סמל ראשון אלי חיים אמסלם נהרג בקרב ברצועת עזה. סמ"ר אמסלם היה בן 21 בנופלו, הוא שירת כלוחם בגדוד נצח יהודה.

עיריית רעננה פרסמה את ההודעה הבאה: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב ברצועת עזה, של סמל ראשון אליהו אלי חיים אמסלם, בן 21, לוחם בגדוד נצח יהודה. סמ"ר אליהו אלי חיים אמסלם, ז"ל, בן העיר רעננה, עלה עם משפחתו לארץ מצרפת בשנת 2015, והוא בוגר תיכון אמי"ת כפר בתיה בעיר. הותיר אחריו במותו הורים, ג'ק ואלכסנדרה ואחים יחזקאל וגילה.

"מסע הלווייתו של סמ"ר אליהו אלי חיים אמסלם ז"ל, יצא מחר, יום ה', 23.5.24 בשעה 11:15, מבית המשפחה ברחוב החשמונאים 32 לבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר רעננה. ההלוויה תתקיים בשעה 12:00. תושבי העיר נקראים להצטרף עם דגלי ישראל, וללוות את ארונו של סמ"ר אליהו אלי חיים אמסלם ז"ל בדרכו האחרונה מבית המשפחה לאורך המסלול: החשמונאים, אליעזר יפה, אחוזה עד בית העלמין בקלוזנר.

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "רעננה שבורה וכואבת על נפילתו של סמ"ר אליהו אלי חיים אמסלם ז"ל, מטובי בניה של העיר, אשר חירף את נפשו למען ביטחון המדינה. אנו מחבקים את בני משפחת אמסלם, ומלווים אותה בשעתה הקשה. יהי זכרו ברוך".

הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה ברעננה בו למד אלי אליהו אמסלם הי"ד, אמר כי "בית הספר אבל על נפילתו של נער נפלא, שרצה לתרום לחברה, להגן על המדינה ועל עם ישראל ושילם על כך בחייו".

איזבל סוויד, המחנכת של אלי הי"ד בתיכון אמית כפר בתיה ברעננה: "אלי היה נער מהמם בעל חיוך כובש שלא ויתר לעצמו אף פעם למרות קשיי השפה וקשיי ההסתגלות כעולה חדש הוא סיים את לימודיו בהצלחה וזכה לתעודת בגרות איכותית. תלמיד שחלם להיות חייל קרבי, נער שאהב ללמוד תורה והלך תמיד עם חיוך על השפתיים"

ירון כרמי שהיה מנהלו בתיכון: "אלי נולד למשפחה אידאליסטית אשר עשתה עליה מצרפת וגדל להיות נער שובה לב, ערכי, אהוב ואוהב. הוא ידע שילך להיות לוחם, היה גאה בכך והאמין שזו חובתו. תלמיד למופת, שכיבד את הוריו ואת מוריו והצטיין בלימודים למרות שלא היה לו קל."

עדי צוברי, המנהלת והיועצת: "אלי היה אהוב על כל החברים, הוא אהב לטייל בארץ, היה מחובר בכל מאודו לתורה , למצוות והיה פעיל בבית חב"ד הפועל בקהילת העולים מצרפת ברעננה, בית הספר מחבק את הוריו ואת כל המשפחה בשעה כה קשה".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר