"זה". צילום אי-פי
"זה". צילום אי-פי

הליצנים המפחידים: איש עם מסכה רדף אחרי אם וילדיה ברחוב עציון

תושבת העיר מספרת כי היא וילדיה נתקלו באיש החבוש במסכה שרדף אחריהם בשעות הערב, תושבת נוספת מספרת כי בנה מפחד ללכת לשירותים לבד. תופעת הליצנים מפחידה את רעננה

פורסם בתאריך: 9.10.17 08:40

הורים לילדים בעיר מספרים כי בעקבות תופעת הליצנים המפחידים, הילדים פוחדים להסתובב לבד בעיר. בנוסף, תושבת העיר, אנה אמויאל מספרת כי בערב כיפור נתקלה יחד עם ילדיה באדם החובש מסיכה מסרט הקולנוע "הצעקה" ברחוב.

"בערב כיפור חזרתי מבית הכנסת יחד עם הילדים שלי והלכנו ברחוב עציון", מספרת אמויאל, "בדרך הצטרפה אלינו אישה מבוגרת שאמרה שהיא פוחדת ללכת לבד ואז ראינו מרחוק אדם מתקרב שהוא לובש מסיכה מתוך הסרט "הצעקה". אמרתי מיד לבת הגדולה שלי ללכת מהר עם הקטנים כי זה היה נראה שיש לו משהו ביד ואני נשארתי עם האישה המבוגרת. אחרי שהוא עבר אותנו הוא נעצר ועשה כל מיני מחוות עם הידיים וגם הסתובב והתחיל ללכת אחרינו. הלכנו מהר ובאיזשהו שלב הוא הפסיק. זאת הייתה חוויה לא נעימה ובזה זה נגמר, לא התקשרנו למשטרה או למוקד בגלל שזה היה יום כיפור".

רחל קצין, תושבת נוספת מספרת על הפחד של בנה להסתובב ברחובות:"אתמול הבן שלי, בן התשע הסתובב ברחוב עם חבר והם ראו ניידת משטרה. אחד הילדים אמר שהוא ראה מסיכה של ליצן על הרצפה וזה הספיק בשביל להפחיד אותו. הוא התחיל לבכות וחזר הביתה. עכשיו הילד מפחד עד כדי כך שהוא לא רוצה ללכת לשירותים לבד והוא לא רוצה לישון לבד. הוא כל הזמן מדבר על זה. אני אמרתי לו שמדובר בילדים משועממים. יש כל מיני שמועות שהם עם נשק ואמרתי לו שזה לא נכון, בסך הכל זה לא מחבלים זה ילדים. אני מקווה שזה יירגע במהירות.

חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, מספר כי למרות שדיווח כי הליצנים אמורים להגיע לרעננה בסוף השבוע האחרון הוא לא נתקל בתלונה על כך. "אנחנו בסיירת ההורים פעילים גם בחג ועושים משמרות. למרות ההתראות שהיו, הליצנים לא הגיעו לעיר בסוף השבוע. שמענו תגובות של ילדים ובני נוער והבנו שיש קצת לחץ, הסברנו לכולם שבבסיס זה רעיון של קונדס וצריך להתייחס לזה ככה ובכל זאת אם נתקלים אז יש לדווח. כל היחידות ברעננה מתודרכות והייתה הרבה פעילות גלויה ומסוות בסוף השבוע והכל עבר בשלום. אנשים נלחצו באופן טבעי וזה מובן אבל ברגע שכולם יודעים איך להיערך אז הכל בסדר, ועדין כולם דרוכים וערניים לעניין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר