בית הקפה בפארק הבוקר צילום פרטי
בית הקפה בפארק הבוקר צילום פרטי

אחרי 15 שנה: היום נסגר בית הקפה "סנטרל קפה" בפארק רעננה

"15 שנים אני בבית הקפה ועכשיו העירייה נתנה לי בעיטה", כך אומר היום בעלי הסנטרל פארק, גדעון שמואל, בזמן פינוי הציוד מהמקום

פורסם בתאריך: 14.11.17 12:43

לאחר כ-15 שנה נסגר הבוקר בית הקפה "קפה סנטרל" שפעל בפארק רעננה. גדעון שמואל, בעליו של בית הקפה, טוען כי סגירת המקום נכפתה עליו לאחר שתקופת הזכיינות שלו הסתיימה לפני שהעירייה הוציאה מכרז חדש. הזכיינות של שמואל היא לחמש שנים, בתום כל חמש שנים מפרסמת העירייה מכרז חדש שבמשך 15 שנה זכה בו שמואל. השנה הוציאה עיריית רעננה את המכרז מאוחר מדי מה שמנע משמואל להתחרות בו. עוד טוען שמואל כי במכרז החדש יש סעיפים שמונעים ממנו לזכות בו, והוא מרגיש שהדבר נעשה באופן מכוון.

"הם לא נותנים לי אפשרות בכלל להתמודד במכרז הבא כי שמו בו סעיפים שמונעים ממני להתמודד", מסביר שמואל, "מבחינתי הייתי רוצה להמשיך אבל הם מונעים ממני לעשות את זה באמתלה של יועץ שבנה להם את המכרז. הם שמו במכרז סעיף על שירות לפיו הם צריכים לבוא למקום שלי ולבדוק אותי על השירות. אבל אין לא יהיה בבעלותי מקום כשהם יסגרו את הרשמת המכרז בגלל שהם לא פרסמו את המכרז בזמן. עכשיו ייווצר מצב בו אני מפנה היום את המקום ועד שהם יחליטו מי יזכה במכרז המקום יישאר ריק. בשביל שלא יקרה מצב כזה הצעתי לעירייה שאני אשאר פה בתקופת הביניים עד שיכנס מישהו חדש. אמנם ביקשתי להפחית בשכירות שעומדת על 75 אלף שקלים בחודש, בגלל שפרקתי כבר חלק גדול מהציוד במקום וגם כי זאת תקופה החורף שהיא יותר חלשה ולא אהיה כאן בקיץ כדי לפצות על זה. לצערי הם לא הסכימו".

איך זה מרגיש לפנות את המקום שלך?

"זה עצוב מאוד שלאחר 15 שנה הוא עומד ריק. מבאס לראות אותו ככה והוא רק יהפוך לשיממון, בעיקר בשבתות כשלאנשים לא יהיה אופציה אפילו להזמין בקבוק מים או כריך. העירייה דאגה שאני אצא מבלי שיש להם מחליף ואני מרגיש מאוכזב מאוד מההתנהלות. 15 שנים אני בבית הקפה ועכשיו העירייה נתנה לי בעיטה".

 

בית הקפה בפארק הבוקר צילום פרטי

בית הקפה הבוקר. צילום: פרטי

 

מעיריית רעננה נמסר:  "עיריית רעננה פועלת בהתאם לחוק המכרזים ועורכת ומפרסמת מכרזים על פי הצורך. בפגישה שהתקיימה עם גדעון שמואל במשרדי העירייה הובהר לו באופן חד משמעי כי הוא יכול להשתתף במכרז ואין סעיפים שמונעים זאת ממנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר