מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

אין רגע דל: קורצקי הפסיק את אימון רעננה לפני סיומו

המאמן לא אהב את חוסר הרצינות של שחקניו ושלח את השחקנים לחדר ההלבשה 10 דקות לפני תום האימון

פורסם בתאריך: 1.12.17 11:48

למרות הניצחון בשבוע שעבר על מ.ס אשדוד, לא רגוע בהפועל רעננה. המאמן מנחם קורצקי החליט להפסיק את אימון הקבוצה עוד לפני סיומו, וזאת בעקבות חוסר רצינות לטענתו של לא מעט שחקנים וחוסר דיוק שלהם במספר פעולות חשובות. כזכור, הקבוצה מתכוננת לקראת משחק החוץ ביום ראשון (19:00, נתניה) מול מכבי פתח תקוה.

גיא ליפקה נפצע באימון והוא בספק למשחק ביום ראשון, כמו גם החלוץ ג'ורדן פושה שעדיין לא מתאמן באופן מלא. עידו לוי הפצוע ימשיך להיעדר בעוד שמעון אבוחצירה מושעה וייעדר אף הוא.

"עברנו שבוע אימונים קצר מבחינת סגל ומבחינת אימונים", אמר קורצקי עוד לפני התקרית באימון. "יש לנו עדיין הרבה שחקנים פצועים מהמשחק האחרון ואני מקווה שהם יחלימו עד המשחק ביום ראשון. מבחינתנו המשחק נגד מכבי פתח תקוה חשוב מאוד והוא יכול לכפר על כל פתיחת העונה הלא טובה שעשינו ולהחזיר את הנקודות שאנחנו כל כך צריכים. אני בטוח שאם השחקנים יגיעו עם אותה מחויבות שהם הגיעו כמו במשחק האחרון אנחנו נצליח לקחת את הנקודות".

"במהלך השבוע עבדנו קשה על כל מה שלא עבד טוב מול אשדוד ועשינו אימונים טובים", הוסיף עדי נמני. "מחכה לנו משחק קשה מאוד מול פתח תקווה ביום ראשון, מדובר בקבוצה חזקה ומאומנת ונצטרך לתת כל אחד 120 אחוז מהיכולת שלו – כדי להביא את הניצחון ונקודות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר