מוחמד שכר. צילום באדיבות הפועל רעננה

מוחמד שכר: "אם אכבוש מול בית"ר, לא אתגרה באוהדים"

קשר הפועל רעננה התייחס למפגש ביום שבת מול הקבוצה מהבירה: "לא שומע אף אחד כשאני על המגרש, לא אחגוג בצורה שתגרום להם לקלל את אמא שלי והדת שלי"

פורסם בתאריך: 4.12.17 11:25

למרות משחק חלש במיוחד שהפגינה אתמול (ראשון), הפועל רעננה רשמה משחק שני ברציפות ללא הפסד ושבוע נוסף מעל הקו האדום, עם 0:0 ביתי מול מכבי פתח תקוה. במועדון כבר מתחילים להתכונן לקראת משחק החוץ ביום שבת (טדי, 20:30) מול בית"ר ירושלים.

אחד השחקנים הבולטים של רעננה העונה הוא ללא ספק מוחמד שכר, שדווקא החמיא לקהל של בית"ר: "אני לא שומע אף אחד כשאני על המגרש", התייחס הקשר לאפשרות שיישמעו קריאות גזעניות כנגדו. "הקהל של בית"ר זה קהל שרק אם אתה פוגע בו הוא מחזיר לך. אם אתה לא בא לפגוע בו אז למה שהם יקללו אותך? אם אני אתן גול אני אחגוג אבל לא בצורה כזו שתגרום להם לקלל את אמא שלי ואת הדת שלי. אני לא אתגרה בהם".

שכר נפצע אתמול ממרפק שספג מתחת לעינו מרישאר סומא האורח, אך הוא נתפר ואמור להיות כשיר לשבת. "יצאנו בתחושה רעה כי הרגשנו שיכולנו לנצח את המשחק", הוא אומר. "זה היה בידיים שלנו. מצד שני, אנחנו גם לא מאוכזבים כי זו פעם ראשונה שאנחנו לא מפסידים פעמיים ברצף, יש הרגשה של התקדמות מאז שמנחם הגיע ולא ספגנו כבר שני משחקים, זה חשוב".

 

 

 

על השיטה של הקבוצה אמר הקשר: "השיטה נשארה אותה שיטה, 4-1-4-1. אבל מצד שני, מנחם הוא הראשון שרוצה שנניע את הכדור ולא כל נעשה רק הגנה. הוא רוצה שנבקיע שערים בהתקפות מסודרות ולא רק במתפרצות. כל משחק הוא קשה, בטח מול בית"ר, אבל מנחם מכין אותנו ברמה הגבוהה ביותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר