מנחם קורצקי. צילום דניאל סטרבו
מנחם קורצקי. צילום דניאל סטרבו

קורצקי לקראת בית"ר: "לא נוותר מראש על המשחק"

למרות שייפגוש את אחת הקבוצות הטובות בליגה בשבת, מאמן רעננה חושב שלקבוצה שלו יש סיכוי: "שחקנים שלא הלך להם בהתחלה אולי יוכלו לעזור לי בקרוב"

פורסם בתאריך: 7.12.17 11:30

אחרי שני משחקים רצופים ללא הפסד, מצפה להפועל רעננה משוכה קשה במיוחד ביום שבת (20:30, טדי), בדמות מפגש מול השלישית בטבלה בית"ר ירושלים. "אנחנו רוצים, יכולים ומסוגלים לשחק טוב יותר. הקבוצה עדיין מחפשת את עצמה, אנחנו עובדים בשלבים והשלב הראשון מבחינתנו הוא לעצור את ההפסדים ואת ספיגת השערים. עשינו את זה טוב בשני המשחק האחרונים".

"אנחנו יודעים שמצפה לנו את אחד המשחקים הקשים ביותר שיכולים להיות בליגה", אמר המאמן. "מדובר בקבוצה התקפית, גם מבחינת כמות השחקנים היצירתיים וגם מבחינת האיכות שלהם. לא נוותר מראש על המשחק הזה, נבוא וניתן את המקסימום".

המאמן התייחס לדברים שהקבוצה שלו צריכה לשפר לקראת המשך המאבקים בתחתית: "יש לנו עוד הרבה עבודה מבחינה התקפית, בפן של יצירת המצבים. אני חושב שהשחקנים מתחילים להבין איפה הם נמצאים. אנחנו קבוצת תחתית שנלחמת על החיים שלה מבחינה ספורטיבית וכל משחק הוא קשה. מי שיגיע יותר נחוש, ישיג את הנקודות. מתחילת הדרך אמרתי שיש פה סגל טוב, רציתי לאזן אותו כי יש פה שחקנים שהוכיחו שהם ראויים להיות בליגת העל. אנחנו רוצים להתייצב ולהחזיר את הדי.אן.איי של הפועל רעננה עם משחק הקרבה ומלחמה. אני שמח לגלות ניצוצות של זה לאחרונה".

על האפשרות שהקבוצה תעשה שינויים בסגל בחלון ההעברות של חודש ינואר אמר המאמן: "אנחנו צריכים להסתכל על השחקנים שיש לנו, להיות סבלניים ולתת להם צ'אנס וביטחון. שחקנים שלא הלך להם בהתחלה אולי יוכלו לעזור לי בקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר