מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

קורצקי מתכונן לקריית שמונה: "חייבים לחזור עם נקודות"

מאמן הפועל רעננה מצפה מהשחקנים שלו להעלות את הרמה לקראת המשחק ביום ראשון: "ראינו שברגע שהשחקנים מאמינים בעצמם, אנחנו מציגים כדורגל טוב והתקפי"

פורסם בתאריך: 15.12.17 13:34

לאחר ההפסד במחזור האחרון לבית"ר ירושלים, תנסה הפועל רעננה לפתוח את הסיבוב השני של ליגת העל עם שלוש נקודות, כשתתארח אצל הפועל קריית שמונה ומאמנה, האקס חיים סילבס. "השבוע עבדנו יותר על הצד המנטאלי כי ראינו שברגע שהשחקנים מאמינים בעצמם, אנחנו מציגים כדורגל טוב והתקפי", סיפר מנחם קורצקי על ההכנות.

"אנחנו מדברים הרבה עם השחקנים, מאוד מאמינים בהם ומקווים שלא יפסיקו להאמין בעצמם כי הליגה עוד ארוכה", הוסיף המאמן. "הקבוצה צריכה לדעת איך להוציא נקודות ממשחקים בסגנון של המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת ולהעלות את הרמה. אם נמשיך את היכולת מהמחצית השנייה בטדי אנחנו נביא את התוצאה שאנחנו רוצים".

על הריבה הצפונית אמר קורצקי: "אנחנו יודעים שקרית שמונה מגיעה עם המון ביטחון לאחר המשחק האחרון שלה. היא נתנה משחק מושלם, עם הרבה יכולות מבחינה התקפית. מבחינה הגנתית כמעט ולא סיכנו אותה. כל הקבוצה יודעת שמצפה לנו משחק מאוד קשה עם כל הפיקנטריה שקשורה למשחק הזה ולחיים סילבס, אבל אנחנו חייבים לחזור עם נקודות, לתרגם יכולת טובה לשערים וזו המטרה שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר