גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה
גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה

לפני מכבי תל אביב: עירוני רעננה ניצחה 75:85 את הפועל כפר סבא

הקבוצה של ברק פלג התאוששה משני ההפסדים הרצופים בזכות 28 נקודות של סמואל גיבנס. ביום ראשון מחכה מכבי תל אביב הגדולה בגביע, אבל במועדון כבר חושבים על המפגש מול גליל עליון

פורסם בתאריך: 21.12.17 17:19

אחרי שני הפסדים רצופים וחששות תחתית שכבר התחילו לבצבץ, עירוני רעננה רשמה ביום שלישי ניצחון 75:85 חשוב בדרבי השרוני של הליגה הלאומית, על הפועל כפר סבא. סמואל גיבנס להט עם 28 נקודות, בעוד שמייקל בריסקר הוסיף 16 משלו. גיא לביא קלע 11 נקודות. אחרי המשחק חגגה הקבוצה את הניצחון בארוחה משותפת במסעדה.

"היה משחק קשה, לא הצגנו משחק גדול אבל זה מסוג קרבות התחתית שאתה צריך לקחת גם אם זה לא יפה”, אמר המאמן ברק פלג. "יש פה הרבה חבר’ה צעירים שמקבלים במה ומתחברים למועדון. היו לנו אקס פקטורים במשחק כמו ליאור קררה, שהוא שחקן חשוב שחזר אלינו אחרי פציעה. למען האמת, אין לי הרבה מילים טובים על המשחק הזה, מלבד הניצחון שהשגנו".

"מה שהביא לנו את הניצחון מול כפר סבא זה המחויבות", הוסיף הקפטן גיא לביא. "כל הקבוצה הייתה נחושה ואגרסיבית מתחילת המשחק. ידענו שאנחנו מגיעים לאולם קשה מאוד ובכל עונה יש לנו שם משחקים קשים. כפר סבא זו קבוצה שנלחמת על החיים שלה וידענו שהדרך במשחק הזה לא חשובה אלא התוצאה. אנחנו עוד צריכים להכניס את כל השחקנים לרוטציה, כי יש מספר שחקנים שלא השתלבו טוב והם לא ביכולת שלהם. המטרות הן להכנס לפלייאוף ויחד עם הזר החדש ליצור איזון שיעזור לנו בהמשך. יש לנו עכשיו שלושה משחקים נוחים יותר, גלבוע/גליל, הוד השרון ומגדל העמק והמטרה היא להשיג ניצחונות במשחקים האלה".

ביום ראשון תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. "קודם כל אנחנו צריכים להתאושש קצת כי יש גם משחק ליגה בשבוע הבא", ניסה פלג לצנן את ההתלהבות. "האמת שהמשחק הזה קצת ‘תקוע לנו’, אבל יעזור לנו לשלב את הזר החדש דיאנג’לו המילטון, שייתאקלם במערכת שלנו וזה נראה לי הדבר החשוב ביותר כרגע. אני מקווה שעל הדרך נרוויח עוד כמה שחקנים. המפגש מול מכבי תל אביב מבחינתנו הוא כמו משחק אימון, ובוודאי לא המשחק הכי חשוב בתקופה הקרובה, למרות ההתרגשות המובנת ממשחק שכזה. אנחנו צריכים לכבד את המשחק הזה וכמובן שלא מוותרים עליו, אבל יחסי הכוחות ברורים. נבוא ונעשה את המקסימום, אבל כמובן שהגביע הוא לא המטרה העיקרית שלנו".

אחרי ההתמודדות מול מכבי תל אביב, מחכה לרעננה ביום רביעי הפועל גליל עליון, הקבוצה בה העביר פלג עונות יפות כשחקן וגם כמאמן. "אנחנו פוגשים קבוצת מצוינת, מנוסה, שנמצאת בתקופה טובה. באופן אישי אני שמח בשבילם כי יש לי הרבה חברים במועדון הזה. המאמן אבישי גורדון שיחק אצלי בגלבוע/גליל. כמובן שכשאני משחק נגדם אני רוצה לנצח וזה מבחן די גדול עבורנו כרגע. אנחנו לא במקום שגליל נמצאים בו, אנחנו קבוצה לוחמת וזה די מאתגר לפגוש קבוצה כמוהם בשלב הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר